שיגור מעזה צילום אילן אסייג
שיגור מעזה צילום אילן אסייג

ההסלמה בדרום: בוטלו הטיולים שתוכננו למחר, גם חלק מחגיגות יום העצמאות בגנים בפתח תקוה

בעקבות ירי הרקטות הבוקר מרצועת עזה לעבר יישובי הדרום והשפלה, עיריית פתח תקוה נמצאת בקשר עם פיקוד העורף. החגיגות בבוטלו בגנים הן של מספר גנים יחד. המקלטים לא ייפתחו אך העירייה ערוכה לפתיחתם באופן מיידי

פורסם בתאריך: 4.5.19 19:41

עדכון אחרון: 4.5.19 21:30

עדכון מהשעה 21:30 – העירייה החליטה לבטל את הטיולים של מוסדות החינוך שתוכננו למחר ואשר הם מחוץ לפתח תקוה. כמו כן בוטלו אירועי הגנים ליום העצמאות  – הכוונה היא להתכנסויות של מספר גנים יחד לחגיגות משותפות. בהודעת העירייה נכתב: "תושבים יקרים, ברגעים אלה הסתיימה ישיבה להערכת מצב על ידי ראש העיר והגורמים הרלוונטיים. בשלב זה בפתח תקוה נמשכת השגרה ואין הנחיות חירום מיוחדות. אנו ערוכים לפתיחת מקלטים באופן מיידי אך בשלב זה אנו לא פותחים את המקלטים. הלימודים מחר (יום ראשון 5/5) מתקיימים כסדרם. הטיולים המתוכננים ליום ראשון 5/5 מחוץ לתחום העיר פתח תקוה – מבוטלים. אירועי הגנים המתוכננים ליום ראשון 5/5 בבוקר (התכנסויות של מספר גנים לחגיגות משותפות ליום העצמאות) – מבוטלים. מחר בבוקר ובימים הקרובים נתגבר את מערך האבטחה סביב גני הילדים ומוסדות החינוך. בשלב זה אין שינוי בהערכות לאירועי יום הזיכרון ויום העצמאות. אנו מזכירים לתושבים כי העיר פתח תקוה הינה ירקון 168 והזמן העומד לרשות התושבים להגיע למרחב המוגן הוא דקה וחצי. אנא המשיכו להקשיב להנחיות פיקוד העורף- אלו הן הנחיות מצילות חיים! נמשיך לעדכן בכל שינוי!".

הישיבה המיוחדת הערב בעירייה צילום דוברות העירייה

מוקדם יותר, בשעה 20:00 נמסר כי בעקבות ירי הרקטות הבוקר מרצועת עזה לעבר יישובי הדרום והשפלה, וההסלמה בדרום, עם יותר מ-200 שיגורי רקטות לעבר ישראל, עיריית פתח תקווה נמצאת בקשר עם פיקוד העורף שנכון לעכשיו לא העביר הוראות מיוחדות. בדף הפייסבוק העירוני נכתב: "אנחנו בקשר רציף עם פיקוד העורף וגורמי הביטחון וכרגע שגרה בגזרתנו. אין הנחיות מיוחדות לתושבי פתח תקוה. נעדכן על כל שינוי בהנחיות. המשך שבת שקטה".
מהעירייה נמסר שהערב תתקיים ישיבת הערכת מצב של כלל מכלולי החירום ובמקביל ממתינים לעדכונים מפיקוד העורף בדגש על יום הלימודים ובמשמעות לגבי טקסי יום הזכרון ואירועי העצמאות. כך הדבר נכון גם לגבי טיולים.

נמשיך ונעדכן בהמשך ככל שיידרש.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר