מורה בכיתה צילום טס שפלן
מורה בכיתה למורה המצולם אין קשר לכתבה צילום טס שפלן

"זה יקר מידי". כמה משלמים ההורים על תוספת של שלוש שעות ביולי?

תכנית 'בית הספר של החופש הגדול' מעניקה לילדי כיתות א'-ג' שלושה שבועות במחיר מסובסד על ידי משרד החינוך עד השעה 13:00. הבעיה לטענת ההורים, היא במחיר שהם נדרשים לשלם עבור הוספת שעות צהרון

פורסם בתאריך: 28.5.19 20:34

הורים מהעיר מתלוננים על מחירי הקייטנה של 'בית הספר של החופש הגדול' בחודש יולי, עבור מי שמעוניין ביום ארוך, ומחויב לאור זאת בתוספת של שבוע. במסגרת הפרויקט ילדי כיתות א'- ג' מקבלים פעילות בעלות של 300 שקלים לשלושה שבועות, בין השעות 8:00-13:00, אבל מי שרוצה צהרון מחויב לשלם עבור ארבעה שבועות ולהוסיף סכום של 1,250 שקלים עבור ילדים שנמצאים בצהרון כל השנה וסכום של 1,450 לילדים שאינם בצהרון במהלך השנה. בסופו של דבר מגיע המחיר ל-1550-1750 שקלים. "אני שולחת את הבן שלי כל השנה לצהרון וכשמגיע הקיץ, במקום ליהנות מהרפורמה של משרד החינוך, אנחנו משלמים סכום מאוד גבוה", אומרת אחת האימהות. "כיום אני משלמת עבור צהרון משעה 13:00 עד שעה 17:00 סכום של 780 שקלים ועבור שלוש שעות במשך שלושה שבועות ועוד שבוע מלא, אני צריכה לשלם 1,250 שקלים עד שעה 16:00 והפרופורציות קצת לא הגיוניות", היא מסבירה. "בגן אני משלמת עד שעה 16:30 סכום של 1,482 שקלים וזה לא מסובסד על ידי המדינה, אז מדוע פה זה עולה כל כך הרבה"?, שואלת אותה אם ומדגישה כי כדי להצטרף לצהרון צריך להתחייב לשבוע נוסף.

ואמא אחרת מוסיפה: "אם הייתי רושמת את הילד לקייטנה פרטית, הייתי משלמת פחות, אבל הוא רוצה להיות עם החברים שלו וזה מאוד מתסכל. הרי אין לנו ההורים יותר מידי ברירות ובסך הכול מדובר בקייטנה בבית הספר, זה לא שיש להם יציאות או עלויות יקרות ולצערי לפני הרפורמה או אחריה, אנחנו משלמים את אותו הדבר ואולי אפילו יותר" .
תגובת דוברות העירייה: "תכנית בית הספר של החופש הגדול מוגדרת כהמשך שנת הלימודים ולא קייטנה. היא פועלת עד 21.7.19 בין השעות 8:00 – 13:00. המחיר לחודש יולי לפני תכנית בית הספר של החופש היה 1,750 שקלים לילדי הצהרון ולא לילדי הצהרון בסביבות 1,950 שקלים. במהלך השנה פועלת תכנית ניצנים עד לסוף יוני ואינה קשורה לקייטנת חודש יולי בבתי הספר אך יחד עם זאת המחיר שנקבע עבור 3 שעות בצהריים + 7 ימים ארוכים חושב על בסיס תעריף תכנית ניצנים ובתוספת עלויות שנדרשות מהמפעילים בחודש יולי ואינן באות לידי ביטוי במהלך השנה. המחיר לילד ניצנים 1,250 שקלים, המחיר לילד חוץ 1,450 שקלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר