נווה עוז, יד לבנים, נוער לאומי, ישורון
יומן חינוך מימין עם כיוון השעון: נווה עוז, יד לבנים, נוער לאומי, ישורון, בר לב צילומים ראם שמחוני, באדיבות בתי הספר, באדיבות העירייה

תוצאה מדהימה: התלמידות אספו 5,000 מתנות לילדים

המתנות מיועדות לבית המתנות של יאיר # בבית ספר נווה עוז לומדים אנגלית ב- SKYPE יחד עם תלמידים מאיטליה. סיכום השבוע בבתי הספר

פורסם בתאריך: 14.6.19 08:24

 

בית ספר ישורון בהכוונתה של המורה רונית רחביה, העומדת בראש ועדת החסד, ארגן תחרות לשכבה ז׳ – איסוף מתנות חדשות לבית המתנות של יאיר. התוצאה מדהימה: הבנות הגיעו ל־5,000 מתנות חדשות. "אין לי מילים לתאר את ההתרגשות את הכמות, את ההתגייסות המדהימה של הבנות. מרגש לראות שהחסד והנתינה הם ערכים עליונים שבית הספר מקדש ומנחיל", אומרת מירב הולנדר שפתחה את בית המתנות בשנת 2015 על שם בנה יאיר שטבע בבריכה הביתית בגיל שנה ושלושה חודשים, ומאז נזקק להשגחה צמודה בשל מצבו המורכב.

 

בית הספר יד לבנים זכה במקום הראשון בתחרות "תזיז את עצמך" 2019 של משרד החינוך – תחרות מחוזית אשר מתקיימת זו השנה השלישית. לתחרות הגישו מועמדות בתי ספר יסודיים וחטיבות ממחוז תל אביב בנושא קיימות על פי יעדי בר קיימא של האו"ם כמו מיגור העוני, שוויון מגדרי, חינוך איכותי, חיים מתחת למים ועוד. בתי הספר הגישו הצעות למיזמים, אשר נועדו לשפר את החיים על כדור הארץ ולמגר תופעות אשר הורסות אותו ואת החיים בו. יד לבנים זכה במקום הראשון לאחר שהגו הקמת קיר ירוק חכם בתוך כיתת מדעים. הקיר יוקם בהתאם לתנאי הסביבה והאקלים ויהיה מחולק לשלושה אזורים מרכזיים: מטפסים או שרכים, צמחים הידרופונים וגינת ירק עם ירקות או פירות מטפסים. בבית הספר יתקינו מערכת השקייה והאכלה חכמה המיועדת לפעול גם בחופשה ויבחרו רק צמחים הגדלים בצל ולא אלרגניים.

 

השבוע הגיעו חניכי תנועת הנוער "נוער לאומי" להעניק לראש העירייה רמי גרינברג מגן הוקרה על תרומתו לתנועות הנוער בעיר ולתנועת "נוער לאומי" בפרט. גרינברג בירך אותם ואמר: "תרומתן של תנועות הנוער לחינוך הבלתי פורמלי של הילדים ובני הנוער הינה משמעותית מאוד". בקרוב יוקם סניף חדש של התנועה בביה״ס קיבוץ גלויות, שייתן מענה לשכונות קרית אלון, דדו ויוספטל.

אירית בר, מורה בבית הספר נווה עוז, מדריכה פדגוגית ומרצה להתנסות וחקר הוראה במכללת לוינסקי לחינוך, פיתחה תכנית חדשנית ללימודי אנגלית- שיעור Mystery Skype. בשיעור כיתה מישראל נפגשת עם כיתה אחרת בעולם באמצעות שידור וירטואלי, שבו כל כיתה צריכה באמצעות שאלות של כן ולא לנחש מאיזו מדינה הכיתה השנייה. הקשר בין התלמידים מתבצע באמצעות תוכנת Skype ובאנגלית בלבד. תלמידי קבוצת העשרה באנגלית ורכזת האנגלית סיגל בר, כבר שוחחו עם כיתה מפינלנד וכיתה מאיטליה.

 

בית הספר בר לב זכה במקום הראשון בין בתי הספר בעיר פתח תקווה, עם כמות הנרשמים הגדולה ביותר למרוץ הלילה שהתקיים בחמישי שעבר, עם יותר מ-100 תלמידים. הרוח החיה מאחורי היוזמה הזאת היא המורה לחינוך גופני לימור אשר, שדחפה וקדמה את הרעיון שכמה שיותר ילדים ישתתפו במרוץ ויחשפו לחוויה ולדרך החיים הזאת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר