תיכון אחד העם. צילום: זאב שטרן.
תיכון אחד העם. צילום: זאב שטרן.

ניפגש בספטמבר: 14,862 תלמידים בפתח תקוה יצאו היום לחופש

תלמידי החטיבות והתיכונים יוצאים לחופשה, 2,243 מהם הם תלמידי י"ב, שסיימו את הלימודים במערכת החינוך

פורסם בתאריך: 20.6.19 16:53

14,862 אלף תלמידי חטיבות הביניים ובתי הספר התיכונים במסגרות הממלכתי דתי והממלכתי בפתח תקווה, בכיתות ז' עד י"ב, סיימו היום, חמישי, 20 ביוני, את שנת הלימודים ויצאו לחופשת הקיץ. בהם גם 2,243 תלמידי י"ב, שסיימו את לימודיהם במערכת החינוך. אמנם היום זה היום הרשמי ליציאה לחופש, אך עדיין יש תלמידי י"א ו-י"ב שניגשים לבחינות הבגרות במקצועות היסטוריה, ביולוגיה, מדע המדינה, ערבית ודיפלומטיה ומועדי ב' במתמטיקה ואנגלית. מבחינת מספרים בתיכונים בעיר יש 7,136 תלמידים ובחטיבות 7,689, בחינוך המיוחד סיימו השנה את הלימודים 37 תלמידים. בנוסף, השנה מסיימת את תפקידה כמנהלת האגף העל יסודי רויטל שפירא שעוברת לנהל את אגף החינוך ברעננה.
ראש העירייה רמי גרינברג בירך את תלמידי העל יסודי אשר סיימו את לימודיהם ואמר: "מערכת החינוך בפתח תקוה היא מהטובות בארץ והעיר הנמצאת כל העת בהליכי צמיחה ושגשוג ממשיכה לקדם ולפתח את מערכת החינוך, הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הפדגוגי. אנו משקיעים בכל תלמיד ותלמידה את התקציב הכי גדול מבין הרשויות הגדולות והדבר בא לידי ביטוי בהישגי התלמידים ובמיצוי הפוטנציאל הגלום בכל אחד ואחת מהם. אנו משקיעים מיליוני שקלים בפיתוח תשתיות מתאימות ובניית מוסדות חינוך, שיפוץ ושדרוג מבני חינוך ותיקים, ובנוסף להשקעה הפיזית אנו משקיעים גם בפיתוח הפן הפדגוגי, הטכנולוגי והכשרת מורים ואנשי חינוך. אני מודה לכל אנשי החינוך על המקצועיות, ההשקעה והמסירות לאורך כל השנה ומאחל להם ולכל התלמידים והתלמידות חופשה נעימה ומוצלחת".
רון כץ, מ"מ ראש העיריה וראש מינהל החינוך, אמר: "עם סיום שנת הלימודים אני רוצה להודות לאנשי החינוך המצוינים שלנו ולהודות להם על ההשקעה והמסירות, הנכונות והיצירתיות לחדש ולהתחדש מידי שנה בשנה. מערכת החינוך שלנו היא מהמשובחות שיש ועל כך יעידו הישגי התלמידים והצלחות בתי הספר. גם בשנה הבאה נמשיך להשקיע בבניית מוסדות חינוך חדישים ומתקדמים, בבניית כיתות מיוחדות לרבות כיתות 21M, בניית אולמות ספורט, מעבדות וחללי למידה מסקרנים המעודדים למידה וחקר. אני מאחל הצלחה רבה לכל בוגרי ובוגרות כיתות י"ב העומדים בפני גיוס לצבא או תחילת שירות לאומי, ומאחל חופשה נעימה ובטוחה לכל התלמידים שלנו".

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "אני מברך את אנשי החינוך המצוינים שלנו על עבודתם המאומצת לאורך שנת הלימודים הנוכחית. הודות לעמלכם הרב, מערכת החינוך רושמת הישגים לימודיים וערכיים מרשימים וביניהם; הזנקת המתמטיקה והאנגלית, קידום המצוינות בפרפריה, טיפוח רוח ההתנדבות וחיזוק תנועות הנוער. אני מאחל לתלמידינו היקרים, שינצלו את זמן חופשתם לבילויים, למפגשי חברים ולפעילויות חווייתיות בתנועות ובארגוני הנוער. ולבוגרי שכבת י"ב, אני מאחל הצלחה גדולה בהמשך הדרך".

כנסו כאן לקרוא איך חוגגים התיכוניסטים את נשפי הסיום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר