רחל בראל - מנהלת חטיבת יצחק שמיר
רחל בראל המנהלת החדשה של התיכון השש שנתי יצחק שמיר צילום פרטי

מהפך בתיכון יצחק שמיר: הסגנית שהודיעה שלא תמשיך נבחרה למנהלת

רחל בראל נבחרה פה אחד על ידי ועדת המכרזים לנהל את בית הספר, במקום אמירה רוזין שפרשה מתפקידה. בראל הייתה סגנית ומנהלת החטיבה ובאפריל הודיעה שהיא עוזבת

פורסם בתאריך: 27.6.19 09:58

רחל בראל, מי שהיתה סגנית מנהלת בית הספר השש שנתי יצחק שמיר ומנהלת החטיבה בבית הספר, נבחרה להיות מנהלת בית הספר השש שנתי. בראל נבחרה פה אחד, כאשר וועדת המכרזים התרשמה מאישיותה ויכולותיה. בראל מחליפה את אמירה רוזין שפרשה מניהול בית ספר.
בראל היא חלק ממערכת החינוך כבר 27 שנים, מתוכם 20 שנים כמורה ורכזת בתיכון אחד העם, חמש שנים כסגנית מנהלת האגף לחינוך על יסודי (סגנית של רויטל שפירא) ושנתיים כאמור כמנהלת חטיבת יצחק שמיר וסגנית מנהלת השש שנתי. כזכור, בסוף חודש אפריל הודיעה בראל שהיא לא ממשיכה לנהל את החטיבה ולאור זאת פרסמו תלמידי החטיבה עצומה וביקשו ממנה להישאר.
בראל אמרה: "אני שמחה ומודה על האמון שניתן בי להוביל את שש שנתי יצחק שמיר. יחד עם הצוות החינוכי וקהילת הורי בית הספר נקדם את תלמידינו להצלחות".

יצחק שמיר- צילום רועי פן

בית הספר יצחק שמיר. צילום רועי פן

ראש העירייה, רמי גרינברג: "היום נבחרה רחל בראל למנהלת התיכון השש שנתי יצחק שמיר, תיכון אותו היא מלווה מראשית דרכו. רחל צמחה במערכת החינוך בעיר, ואף שימשה כסגנית מנהלת אגף החינוך העל יסודי ומנהלת חטיבת יצחק שמיר. אין לי ספק כי רחל תצעיד את בית הספר לחדשנות ולמידה מתקדמת, תוך הקשבה ושיח עם הצוות, ההורים והתלמידים. אנו מאחלים לה הצלחה רבה בתפקידה המאתגר".
מ"מ ראש העירייה וראש מינהל החינוך, רון כץ: "אני מברך את רחל לרגל בחירתה למנהלת שש שנתי יצחק שמיר ואין לי ספק כי היא תוביל את בית הספר להצלחה ושגשוג. נמשיך להצמיח עתודה ניהולית מתוך המערכת העירונית ולטפח את מערכת החינוך המצוינת שלנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר