צילום אילוסטרציה דודו בכר
צילום אילוסטרציה דודו בכר לבית הספר אין קשר לכתבה

אירוע מזעזע בכיתה א' בפתח תקוה: המורה התפשט בכיתה, שכב על הגב וביקש מהבנות שייגעו באיבר מינו

"הבת שלי חזרה מבית הספר וסיפרה לאשתי שהתרחש מקרה מוזר בכיתה", סיפר אחד ההורים. המשטרה עצרה את המורה החשוד, שעובד בבית הספר במסגרת תל"ן מטעם חברה חיצונית. פסיכולוגית שוחחה עם ההורים

פורסם בתאריך: 28.6.19 14:22

עדכון אחרון: 29.6.19 21:30

אירוע מיני מזעזע אירע התרחש ביום חמישי, באחד מבתי הספר היסודיים בפתח תקוה: בנות מכיתה א', סיפרו להוריהן שמורה שמלמד בבית הספר, נעל את הדלת במהלך שעת הלימודים, הוריד את מכנסיו ותחתוניו ונשאר עירום. המורה ירד על ארבע והזמין בנות לרכב על גבו. לאחר מכן התהפך על הגב וביקש שיגעו באיבר מינו. ההורים הגישו תלונה במשטרה.

"הבת שלי חזרה מבית הספר וסיפרה לאשתי שהתרחש מקרה מוזר בכיתה", מספר אחד ההורים, "הא סיפרה את מה שהיה ואמרה שהיא לא השתתפה. היא הוסיפה שבאותו רגע הסייעת לא היתה בכיתה. בכל כיתות א' יש לנו סייעות, וכשהסייעת  דפקה בדלת ואז הוא פתח את הדלת".

ההורים הגיעו הבוקר (שישי) לבית הספר והחלו לברר את הפרטים. "אני הגשתי תלונה במשטרה וחקרו אותי", אומר ההורה. לבית הספר הגיע צוות מקצועי והחל לטפל בילדים. ההורים מסבירים שמודבר במורה חיצוני שמגיע ללמד מקצוע נקודתי, במסגרת תל"ן.

מהמשטרה נמסר: היום התקבלה במשטרת ישראל תלונה על חשד לעבירות מין שבוצעו על ידי חשוד, מורה מאזור השרון בקטינות אותן לימד. לפני זמן קצר החשוד, בן 28, אותר ועוכב לחקירה בתחנת המשטרה. בסיום חקירתו נעצר והוא יובא לדיון בבימ"ש השלום בראשל"צ במוצ"ש.

מהעירייה נמסר כי ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, עודכן בכל הפרטים, ומייד הנחה את כל הגורמים המקצועיים להכנס לעובי הקורה. גרינברג אמר: "מדובר באירוע חמור מאוד, הנהלת בית הספר, מינהל החינוך בעירייה בראשותו של ממלא מקומי רון כץ, אנשי מנהל החינוך והשירות הפסיכולוגי, כולם ביחד עם משרד החינוך נכנסו לעובי הקורה על מנת לתת לילדות את הטיפול הראוי והדחוף ביותר. חשוב להדגיש כי המורה נקלט בבית הספר על פי כל הקריטריונים ונמצא כשיר לעבוד עם ילדים. אנחנו נעקוב אחר הטיפול באותן ילדות, נגבה את בית הספר ונסייע להורים ולמשפחות ככל שרק ניתן. המקרה ייבחן בימים הקרובים במקביל למעורבותה של המשטרה".

ועד הורי בית הספר פירסם את ההודעה הבאה:  "מדובר במקרה חמור שהתרחש על ידי מורה שלא מצוות בית החינוך בשכבה א'.
אנחנו מחנכים את ילדינו לספר ולא להסתיר דברים וגאים שכך עשו ומיד עדכנו את ההורים. ההורים פנו למנהלת בית החינוך שמיד הגישה תלונה במשטרה".

"נדרוש לבדוק שוב הכנסת עובדים מחברות חיצוניות לבית הספר"

עדכון, מוצאי שבת, 21:00: במהלך הסופש התקשו התושבים הרבים שנחשפו לפרסום להאמין והיו המומים. בגני השעשועים בשכונה בה נמצא בית הספר עסקו רבים בסיפור הזה וכולם ניסו לברר פרטים נוספים.

לדברי ההורים, מדובר במורה שהחל ללמד בבית הספר לפני כארבעה חודשים, מקצוע מתחום המדעים במסגרת תל"ן, והוא הועסק על ידי חברה חיצונית. לפני שהוא החל ללמד בבית הספר, החברה בה הוא מועסק, שלחה לבית הספר אישור שאין לו עבירות מין. הוא נשוי ואבא לילדים. המורה מלמד בבית הספר בכ-14 כיתות והחברה שהמורה שייך לה פועלת בעיר בעוד בתי ספר, אך הם לא יודעים האם הוא בעצמו מלמד בהם. "ההורים בלחץ", אומר אחד ההורים, "כרגע לא שמענו עוד סיפורים, אבל יכול להיות שזה בגלל שבת ולאט לאט יצוצו עוד מקרים. ביקשו מאיתנו לא לדבר עם הילדים, עד שהמשטרה תסיים לחקור את המקרה ובכלל אין לי מושג איך אני פונה לילדה ומה אני אומר לה".
תחילת המקרה הייתה ביום חמישי, אז אחת התלמידות סיפרה לאמא שלה, על מקרה מוזר שהתרחש בבית הספר, אחד ההורים יצר בערב קשר עם המנהלת וסיפר לה את הדברים ששמע מבתו. בהמשך פנה אל המנהלת הורה נוסף. מנהלת בית הספר הגישה ביום שישי בבוקר תלונה במשטרת פתח תקווה ובהמשך הוזמנו ההורים לתת עדות. המנהלת הוציאה להורים ביום שישי מכתב שבו ציינה שהיא הגישה תלונה במשטרה בעקבות שני מקרים עליהם שמעה מההורים. ביום שישי הגיעה לבית הספר פסיכולוגית לשיחה עם הורים מודאגים שהגיעו למקום.

"השתדלתי מאוד לא לדבר עם הילדה על המקרה", מספר הורה, "צריך להבין שבדרך כלל למורים אין מפתחות של הכיתות, אבל מכוון שמדובר בכיתה מקצועית שיש בה הרבה דברים יקרים, היה לו מפתח. כשהבת שלי סיפרה לי את זה לראשונה, חשבתי שהיא מדמיינת, אבל כששמעתי את זה מעוד אמא, הבנתי שזה באמת קרה. אני אשמח שהמשטרה תחקור את המקרה ותגיד לי שלא היה כלום וזה מהלב של הבנות, אבל אין ספק שמשהו לא תקין היה בבית הספר. מבחינת הילדים, זה היה משחק, אבל עכשיו צריך ללמד אותם שזה משחק שהוא לא תקין".
לטענת ההורים, לקראת שנת הלימודים הבאה, הם יבקשו מבית הספר לבחון פעם נוספת את נושא התל"ן והכנסת אנשים זרים לתוך בית הספר. "היינו בשבת בגינה עם בנות הכיתה ובשלב כלשהו, בנות גדולות יותר באו והתחילו לשאול אותן שאלות, באותו רגע החלטנו ללכת הביתה, אנחנו מנסים כמה שיותר להגן עליהן. כרגע אין להם טראומה, אבל אין לנו מושג איך זה ישפיע עליהן בעתיד".

 

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של מלאבס, כנסו כאן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. גיל ד

    באיזה בית ספר מדובר? אני ועוד אלפי הורים מודאגים עכשיו… באיזה בית ספר מדובר… את המורה לתלות

  2. אור

    מדינה בהפרעה.. כשאין מערכת ענישה והרתעה אז למה לא? כל פשע מסתיים בעיסקת טיעון.. יאללה בלאגן

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה נסגר אנשים השתגעו צריך לאשפז את כל הגננות והמורים כל יום סיפור חדש

  4. רובינזון

    מתי כבר לעזאזאל תשימו מצלמות בכל כיתה ובכל מסדרון ובכל כניסה לשירותים ובכל פינה בחצר בית הספר עם משגיח בחדר בקרה על כל המצלמות. כמו בכל מוסד בטחוני. הילדים מופקרים בבתי הספר ובגנים לכל אנס פדופיל ורוצח ומתעלל.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נקלט עלפי קרטריונים???? כנראה שהם מאוד נמוכים!!!!!

  6. חני רוזן

    המורה מפתח תקוה: הרסת לילדים האלה את כל החיים סוטה שכמותך, איך נתנו לך ללמד בכלל? זה מה שלימדו אותך ללמד???

  7. ל.ק

    "השתדלתי מאוד לא לדבר ים הילדה על המקרה"-
    למה?? נראה לך שאם לא תדבר זה לא קרה?!
    ההפך,תדבר ותבדוק איפה זה פגע ולתקן ע'י הסברה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר