פסתיכון . דורון מהרט- הזוכה במקום הראשון צילום אגף חברה, צעירים ונוער 001

ובמקום הראשון בפסתיכון: דורון מהרט מחטיבת "בן צבי"

לאחר מיונים, חזרות וגיבוש חברתי, תחרות השירה המקומית "הפסתיכון" הוכתרה כהצלחה

פורסם בתאריך: 15.8.19 14:09

דורון מהרט מחטיבת "בן צבי", היא הזוכה בתחרות השירה לנוער הפסתיכון שהתקיימה ביום חמישי שעבר במסגרת תחרות "כוכב העיר" לשנת 2019.

התחרות נערכה באולם שרת ביוזמת אגף חברה, צעירים ונוער בניהולו של גיא אליהו. במסגרת התחרות הופיעו בני נוער תושבי העיר בגילאי 13-18, לאחר שעברו את המיונים שנערכו בחודש אפריל האחרון.

מהרט, שזכתה במקום הראשון עם השיר של הזמרת וויטני יוסטון – I Wanna Dance With Somebody, תופיע בפני בני נוער באירוע סוף הקיץ שייערך ב-29 באוגוסט ברחבת בניין העירייה. למקום השלישי והמכובד הגיעו יינון בקשטיין מחטיבת "בן צבי" ומילי דור מחטיבת "רשיש". את המקום השני קטף איתמר אור מתיכון "אחד העם".

בני הנוער שהשתתפו בתחרות, עברו בחודשים האחרונים חזרות ותהליך למידה קפדני שכלל עבודה בחדר חזרות מקצועי, פיתוח קול ועמידה מול קהל על מנת להפוך אותם לקבוצה מגובשת לקראת התחרות. בתחרות עצמה, צוות השופטים היה מורכב מאנשי מקצוע, מטפלים במוזיקה ואומנים מהתחום – שציינו כי ההחלטה השנה הייתה קשה במיוחד. את הערב הנחו נציגי מועצת הנוער העירונית שהיו שותפים מלאים בהכנות לערב זה. לצד התחרות עצמה, בחלק האומנותי, עלתה להופיע בפני הנוכחים הזמרת נוי פדלון.

ראש אגף חברה, נוער וצעירים, המשנה לראש העיר רפי דהן: "היה מרגש לראות את הדינמיקה בין בני הקבוצה. אני מברך את כל השותפים ביצירה וחשוב לזכור כי מעבר לזכייה עצמה – העיקר זו חווית הלמידה".

ראש העיר, רמי גרינברג: "הפסתיכון הוא אירוע בודד בתוך שלל אירועים ומיזמים שאנו מקמים לפיתוח והעשרת הנוער הפתח תקוואי. ברכות לדורון מהרט ולשאר המשתתפים – בטוחני שמחכה לכם עתיד מזהיר בתחום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר