הנוער העובד והלומד

קן חדש לנוער העובד והלומד בגיסין פינת הרב מלכה

בימים אלו החלו העבודות להקמת הקן. טקס חניכת המבנה יתקיים בחודש הבא. לצד זה, ייפתח בתיכון ברנר הסניף השני בעיר של תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", המשלבת ילדים בעלי צרכים מיוחדים

פורסם בתאריך: 11.8.19 10:52

בימים אלה מתחילות העבודות להקמת מועדון 'לנוער העובד והלומד' בחורשה שבפינת הרחובות גיסין והרב מלכה. פרוייקט הקמת "קן החורשה" יסתיים בעוד כשלושה חודשים וייתן מענה למאות מבני הנוער הגרים באזור שכונות נווה גן ואם המושבות. "קן החורשה" מצטרף ל "קן שיפר", נווה דקלים, שחניכיו נכנסו בחודש שעבר למשכנם החדש ברחוב דוראני שלום. זאת לאחר שלוש שנים שהקן פעל בבית הספר שיפר. באחרונה נחנך גם מבנה הקבע של שבט הצופים "ברק" – עין גנים, ברחוב קיבוץ גלויות, שקיים פעילות עד אז בתוך רחבת בית הספר עין גנים. אירוע גזירת הסרט של השבט ייערך ביום שלישי 24.9, בשעה 18:00. בנוסף, בשנה הקרובה צפויה לעבור תנועת הנוער 'אריאל' למבנה קבע בסמוך לבית הספר 'מורשה' בנים בהדר גנים. ועוד באותה השכונה, גם סניף 'עזרא' מתוכנן לעבור למבנה קבע במתחם בית הספר עמיטל.

לצד זה, יפתח בתיכון ברנר, הסניף השני בעיר של תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" – תנועה אשר משלבת בין ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים. אירוע ההשקה של תנועת הנוער הייחודית, ייערך ב-25.9, בשעה 17:00 ברח' ישראל ישעיהו 12.

ועידת החינוך של ערי ישראל מגיעה לפתח תקוה, לכל הפרטים ולהרשמה כנסו כאן

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "אחרי שנים של קיפאון, קידמנו יחד עם אגף חברה, נוער וצעירים הקמת מבנים לנוער העובד והלומד בשכונות נווה גן ואם המושבות. תפקודן של תנועות הנוער באשר הן, חשוב מאין כמוהו לאישיותו של הנער ולמעורבותו החברתית בקהילה. מעבר לפעילויות הפנאי, אין ספק שתנועות הנוער באשר הן, מקנות ערכים ומכשירות את הנערים והנערות להמשך מסלול החיים – בצבא, בעבודה וכאנשי משפחה. מתוך הנחה זו, פעלתי עם כניסתי לתפקיד לפיתוח הצעירים בפתח תקוה ועוד נמשיך לפעול יחד עם הגורמים המקצועיים בעירייה כדי לקדם אפשרויות פנאי איכותיים, חיי קהילה עשירים והטבות שישאירו את הצעירים בעיר. ברכות לקן החורשה על המבנים – עלו והגשימו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר