סיגלית הלל יאראק החדר הנעול והמחשב שנותק
סיגלית הלל יאראק החדר הנעול והמחשב שנותק. צילום זאב שטרן, פרטי

חדרה של סיגלית הילל יאראק בעירייה ננעל, גם המחשב

לטענת גורמים בעירייה מדובר בהוראה של רמי גרינברג. הלל יאראק אמורה לסיים את עבודתה בעירייה כמנהלת האגף לחינוך יסודי רק באוקטובר. העירייה: "הוחלט כי טלי טולדנו תיכנס לתפקידה בהקדם, המהלך נועד למנוע חוסר יציבות במערכת"

פורסם בתאריך: 20.8.19 20:31

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, נתן הבוקר הוראה לנעול את חדרה של סיגלית הלל יאראק, מנהלת האגף לחינוך יסודי בעירייה, ולנעול את המחשב האישי שלה, ובכך לסיים את תפקידה בעירייה לפני התאריך המיועד. לטענת גורמים בעירייה, גרינברג טוען שהיא משמיצה אותו ברבים.
הבוקר נשלח לחדרה של הלל יארק  שגיא חן – מנהל אגף לוגיסטיקה, לנעול את הדלתות ואת המחשב, והלל יאראק התבקשה לארוז את הדברים שלה ולעזוב את המשרד בהקדם. לטענת גורמים שהיו במקום, הלל יאראק לקחה את זה בצורה מאוד קשה וכמעט התעלפה. לטענתם, היא נמצאת בימים אלה בשיא ההכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים והיא אמורה לסיים את תפקידה רק בסוף חודש אוקטובר.

חדרה של סיגלית הלל יאראק שננעל הבוקר

חשבונה של סיגלית הלל יאראק שננעל הבוקר

"נאמר לה שבהוראת ראש העיר היא צריכה לארוז את הדברים שלה ולעזוב את המשרד", טוען גורם שהיה נוכח במקום. "היא הודיעה להם שהיא לא מוכנה לעזוב, עד שהיא תקבל מכתב שבו נכתב שזו דרישה של ראש העיר ושהם מתחייבים לתת לה את שכרה עד סוף חודש אוקטובר. היא לקחה את זה מאוד קשה, 24 שנים של עשייה היא ארזה בשתי קופסאות. מהבוקר היתה עליה לרגל לחדר שלה, כולם פה בשוק, איך יכול להיות שכך מסיימים את עבודתה, היא נחשבת לאחת המנהלות המוערכות בארץ ורק פה בעיר לא יודעים להעריך אותה".

גרינברג ישתתף ביום חמישי הקרוב בוועידת החינוך של פתח תקוה, לפרטים והרשמה כנסו כאן 

כזכור, בחודש יולי השנה, הודיעה הלל יאראק שהיא מסיימת את תפקידה בסוף חודש אוקטובר, היא הסבירה שהחליטה לקחת את תוכנית הפרישה שהוצעה לבכירים בעירייה. בפועל, לטענת גורמים בעירייה, ההחלטה נבעה מכך שבחודשים האחרונים התערבו בעבודתה וביקשו ממנה לעשות דברים איתם לא הסכימה מקצועית. בהמשך, לאור לחץ כבד שהופעל עליה מצד מנהלי בתי ספר בעיר וגורמים במשרד החינוך, שלחה מכתב שהיא מבקשת למשוך את בקשת הפרישה שלה, אולם ראש העיר החליט לא לקבל את בקשתה.

רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

הילל יאראק עובדת בעירייה כ- 24 שנה. היא החלה כמנהלת מחלקת פרויקטים פדגוגיים באגף היסודי, בהמשך כסגנית מנהלת האגף – במסגרת זו הקימה את האגף לחינוך מיוחד וב-12 השנים האחרונות היא מנהלת את האגף לחינוך יסודי. במשמרת שלה זכו בתי ספר רבים בפרסי חינוך ארציים ומחוזיים, היא פיתחה תוכניות רבות וזוכה לשבחים רבים מעמיתיה בעיר ובמשרד החינוך. רק לפני כארבעה חודשים היא מונתה במקביל לתפקידה זה גם לסגנית מנהל מינהל החינוך.
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "עם בקשתה לסיים את תפקידה, העירייה נענתה לכל בקשותיה של הגברת הלל יאראק, לרבות לתנאי הפרישה אותם דרשה. לצד עזיבתה, מחובתה של הרשות לדאוג לתלמידי פתח תקוה ולהבטיח כי פתיחת שנת הלימודים תיעשה באופן המיטבי והראוי ביותר. משום כך, נבחרה לעמוד בראש האגף לחינוך יסודי, הגברת טלי טולדנו ששימשה בעבר מנהלת בבית הספר קפלן, מפקחת במשרד החינוך ובעלת הישגים ארציים רבים בתחום החינוך. בנוסף, כדי להבטיח מעבר חלק בניהול האגף הוחלט על ידי גורמי המקצוע, כי הגברת טולדנו תיכנס לתפקידה בהקדם האפשרי. מדובר במהלך שנועד למנוע חוסר יציבות במערכת אשר נמצאת ימים ספורים לפני פתיחת שנת הלימודים ומעל לכל כדי להבטיח את טובת התלמידים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אור

    בזיון גדול לראש העיר,
    משליט טרור,
    רויטל שפירא עזבה,
    סיגלית יארק עזבה,
    מנכלית הסתדרות המורים הוצאה מישיבה,
    אולי החינוך של ראש העיר לקוי?
    התנהלות בריונית שלא מתאימה לאגף החינוך.

  2. Sharon

    ביזיון!!! איך בדיוק זו טובת התלמידים???????
    ראש עיר צריך לדעת להיום בן אדם לפני הכל. מצער שזה האדם שמוביל את עירינו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר