צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

שבוע לפני פתיחת שנת הלימודים: ל-א' אין עדיין בית ספר

מדובר בתלמיד בחינוך המיוחד. "בדרך כלל באגף לא עונים", אומרת האם, וכשהם כבר עונים הם אומרים שאין להם תשובה

פורסם בתאריך: 25.8.19 22:27

למרות ששנת הלימודים נפתחת בעוד כשבוע, ל-א', שאמור להתחיל השנה כיתה י', אין עדיין מסגרת לימודית. א' אמור ללמוד בבית ספר לחינוך מיוחד, אך לטענת אימו, למרות פניות חוזרות ונשנות, לאגף החינוך המיוחד בראשות עמוס תמם במינהל החינוך בעירייה אין תשובות והם לא מקבלים כל תגובה או פתרון. "הבן שלי למד במשך שנתיים בבית ספר לחינוך מיוחד, שנה אחת ניסו להעביר אותו לכיתה קטנה בבית ספר רגיל וזה לא הצליח והוא חייב בית ספר לבעיות התנהגות", אומרת האם. "פניתי כמה פעמים לאגף ובדרך כלל הם לא עונים, וכשהם כבר עונים הם אומרים שאין להם תשובות ושכנראה חלק מהילדים יישאר בבית כי אין להם מסגרות מתאימות. זה לא נורמלי ולא הגיוני שנקבל תשובה כזו".

האם מוסיפה בכעס: "אני מכירה את זה היטב. לפני כשנתיים וחצי הבן שלי ישב בבית חצי שנה כי לא מצאו לו בית ספר ואסור שזה יקרה שוב. הוא לא היחיד. יש לנו קבוצה של הורים מהחינוך המיוחד ואני יודעת שיש המון ילדים שאין להם מסגרת. ההורים יודעים שלא כולם תהיה להם מסגרת בעיר ומבחינתנו זה לא משנה איפה הם ילמדו, העיקר שילמדו ושלא יגלגלו את הבעיה מאחד לשני. לא הגיוני שילד שעבר וועדה בחנוכה, צריך באוגוסט להיות עדיין בלי מסגרת".
תגובת לשכת דובר העירייה: "בגלל צנעת הפרט לא נוכל לפרט אודות המקרה. הנושא מצוי בטיפול הגורמים הרלוונטיים בעירייה המנסים להגיע לפתרון יחד עם הורי התלמיד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר