גן שלהבת אם המושבות. צילום רמי לוי

גן חב"ד באם המושבות: תלונות על מצב הקראוונים והחצר

העירייה בתגובה: "הוצע להורים לקיים את הגן במבנה קבע אך הם בחרו במבנה הזה". ההורים מוטרדים גם מעמוד מתח גבוה שנמצא בסמוך לגן

פורסם בתאריך: 12.9.19 08:29

הורים לילדים בגן אל על, גן חב"ד ברחוב שרגא רפאלי באם המושבות, שנמצא תחת אחריות העירייה, מתלוננים שהמתחם של הגן במצב לא ראוי. לטענת ההורים, מדובר במבנה יביל ישן ולא מושקע, הניקיון מסביב לכל המתחם ירוד, השטח מלא בעשבים, דלתות הגן לא נסגרות היטב וכל אחד יכול להיכנס או לצאת. החול מלוכלך וכן צריך להחליף את מתקני הגן במתקנים חדשים. לטענת ההורים, בעירייה יודעים על מצב המתחם כבר מספר חודשים. לצד זה מתלוננים ההורים על עמוד מתח גבוה סמוך ולטענתם הם חוששים מקרינה שפוגעת בילדים. "עצוב לי שהילדים שלנו צריכים להיות בגן כזה", אומרת אמא לילד מהגן, "מי שמסתכל על הגן מהצד, זה נראה לו שמדובר במקום עזוב ולא בגן של ילדים שמגיעים מידי בוקר להתחנך. החול מלוכלך, החצר ישנה ופנים הגן לא יותר טוב. זה גן שהיה מתאים ללפני 20 שנה ולא להיום. היום הגנים בשכונה בסטנדרטים הרבה יותר גבוהים ואפשר לטפח את הגן קצת יותר".
בשנים עברו, גני חב"ד היו במתחם הגנים של יוני נתניהו, אך מאחר ומדובר במתחם קרוואנים שהעירייה פירקה לטובת בניית גני קבע, בעירייה מסבירים שהוצע להורים לפתוח את מבנה הגן במבנה הקבע במבצע יפתח והם לא הסכימו. "אני לא יודעת למי הוצע", אומרת אחת האמהות, "צריך להבין שלא כל ההורים היו בוואטסאפ של הגן באותה תקופה ובנוסף, אף אחד לא שלח תמונות של הגן, אלא דיברו על המיקום שלו והמיקום הוא באמת נוח. וברגע שהעירייה קיבלה את הבקשה של ההורים להכניס את הילדים למבנה הזה, היו צריכים לדאוג למבנה ולא להתייחס אליו כמתחם קרוואנים שעוד שנתיים מפרקים. העירייה בונה מתחם גנים חדש ביוני נתניהו ואז גני חב"ד יעברו לשם, זה עניין של שנה וחצי שנתיים, אז יכול להיות שבגלל זה הם לא משקיעים מעבר למה שהם חייבים וחבל שזה כך".
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "לפני מספר חודשים, עם קבלת ההחלטה על פתיחת גן חב"ד בשכונת אם המושבות, נערכה פגישה עם נציגות ההורים בליווי ועד גני השכונה. במהלך פגישה זו הוצע להורים לקיים את הגן במבנה קבע ברחוב מבצע יפתח 15 במקום אחד הגנים שהיה עתיד להיסגר. ההורים מסיבות השמורות עימם ביקשו לקיים את הגן ברחוב שרגא רפאלי 2 במתחם הגנים הוותיק המאכלס כיתות קראוון וזאת למרות הפצרות גורמי הרשות לקבל את מבנה הקבע ברחוב מבצע יפתח 15. בפתיחת השנה הגיעו לגן צוות של אגף גני ילדים ועובדי תברואה בכדי לבצע עבודות לטובת שיפור נראות החצר. ראוי לציין שבגן המדובר קיימים מתקנים כמו ביתר הגנים בעיר, בעלי אישור תקינה בהתאם להנחיות חוזר מנכ"ל משרד החינוך. כמו כן, בגן ישנן שלוש סככות צל המכסות את רוב החצר. עיריית פ"ת בשיתוף צוות הגן ימשיכו לעשות כל שידרש למען ילדי הגן ויתנו עבורם את המענה הראוי והמיטבי ביותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר