בית ספר הדר צילום פרטי

שותפים למאבק: ההורים השביתו הבוקר את הלימודים בפתח תקוה

על ההשבתה, למשך שעה אחת בבוקר, החליטה הנהגת ההורים הארצית במחאה על היעדר תקציבים לשילוב ילדי החינוך המיוחד. נציגי ועד ההורים בפתח תקוה סיירו בין בתי הספר

פורסם בתאריך: 13.9.19 08:35

הורי פתח תקווה גילו סולידריות עם המאבק הארצי למען החינוך המיוחד ולא שלחו הבוקר את התלמידים לבתי הספר. מדובר בהשבתה בת שעה עליה הכריזה הנהגת ההורים הארצית כמחאה על היעדר תקציבים בחינוך המיוחד. ההשבתה היא עד השעה 09:00. חברים בוועד ההורים העירוני שסיירו הבוקר בין בתי הספר ציינו שיש היענות מלאה.
כזכור, הנהגת ההורים הארצית, הודיעה בתחילת השבוע שהלימודים ביום שישי יפתחו בשעה 9:00, כמחאה על מה שמכונה 'רפורמת החינוך המיוחד'. במסגרת המאבק הושבתו הלימודים בכל הכיתות, מיסודי ועד תיכון, למשך שעה אחת. הנהגת ההורים ציינה שבמסגרת תקציב המדינה 2019 נכשלו משרדי החינוך והאוצר כשלא נערכו ולא תקצבו את שילוב תלמידי החינוך המיוחד בבתי ספר רגילים. עוד הם ציינו שהכישלון נובע בעיקר מהערכה שגויה של מספר תלמידי החינוך המיוחד. בנוסף הם מציינים שמשרד החינוך נכשל במתן הכשרה מסודרת לצוותי החינוך שאמורים לשלב בכיתתם תלמידי חינוך מיוחד והמשמעות היא חוסר יכולת לקלוט את הילדים המשולבים בכיתות הרגילות ופגיעה בתלמידי הכיתה ובצוות הפדגוגי. בוועד הארצי ציינו שהעדר התקציב הוביל את משרד החינוך לפגיעה במימון בית הספר של החגים ונלקחו ממנו 160 מיליון שקלים, וגם זה לא מספיק כדי לככסות את החוסר בסך 460 מיליון שקלים שנדרשים ליישום הרפורמה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר