גן כיסלון אם המושבות

האם יש בחול של הגן חלקי אסבסט? ההורים מחכים חודשים להתקנת דשא סינתטי

לפני מספר חודשים פונה מבנה אסבסט סמוך. ההורים בלחץ משום שבאחד הגנים לא הוחלף כל משטח החול בדשא סינתטי והילדים עדיין משחקים שם

פורסם בתאריך: 19.9.19 08:40

הורים לילדים במתחם חורב בשכונת אם המושבות הכולל את הגנים כיסלון, נחל וערוגות, מתלוננים על כך שלמרות שפנו מספר פעמים לעירייה בבקשה להציב צילייה ולהוסיף דשא סינטטי הדברים עדיין לא טופלו. לטענת ההורים, תחילת הסיפור החל לפני מספר חודשים, אז פונה גג האסבסט במתחם הסמוך ובסיום הפינוי, ביקשו ההורים להחליף את החול לדשא, מהחשש שאולי חלקים מהאסבסט עפו לכיוון החול. לדברי ההורים העירייה נענתה להם והתקינה דשא, אך הבעיה היא שרק על חלק מהחצר ובחלק אחר עדיין נותר חול. בנוסף טוענים ההורים שיש צורך בצל נוסף, מאחר והציליות לא פרושות על כל השטח. "בגנים נחל וערוגות, שיותר קרובים לחנייה, לאחר פינוי האסבסט והתלונות של ההורים הקטינו את החצרות בצורה משמעותית ושמו דשא. העירייה לא שמה דשא על כל המתחם, אלא רק על חלק ואת שאר החצר הם סגרו עם גדרות למנוע את הגישה לחול" מסבירה אימא מהגן "מה שכן, דשא אומנם יש, אבל אין מספיק צל מעל הדשא וצריך להוסיף עוד צליות".

אבל הבעיה העיקרית היא בגן כיסלון, כפי שמציינת האם שאומרת: "שם השאירו את החצר בגודלה המקורי. שמו במרבית החצר דשא, מלבד חלק אחד שהוא נשאר עם חול. השאירו אותו פתוח והילדים משחקים בחול ובנוסף הוא לא מוצל כלל. וכך כל הזמן הצוות בגן צריך לרוץ אחרי הילדים שיחזרו לצל וזה לא ממש ריאלי. בנוסף, צריך עוד נקודות צל בסמוך לדשא, כי אין מספיק". אמא אחרת מוסיפה: "פנינו כמה פעמים לעירייה וזה עדיין לא הסתדר, עכשיו הבטיחו לנו שמטפלים בזה ואני מאוד מקווה שזה באמת יטופל בהקדם".

מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "כפי שהוסבר להורים, הנושא מצוי בטיפול הגורמים הרלוונטיים בעירייה ויטופל בקרוב. נציין כי במתחם הגנים המדובר הוחלפו משטחי החול למשטחי דשא סינטטי תקניים, בוצע ניקיון בכלל מתחם הגנים והחצרות, הועתקו הצללות ומתקנים בגנים נחל וערוגות וכן הועתק מחסן בגן נחל. בנוסף, בוצע סינון חול בשלושה גנים ואף הוחלף בחלקם, הותקנה גדר מוסדית בגן נחל ובוצעו בכלל הגנים עבודות פיתוח של ריצוף, החלפת צמיגים, פינוי חול ועוד. ראוי לציין כי לכל ארבעת הגנים במתחם יש אישור תקינה בתוקף כמחויב על פי חוזר מנכ"ל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר