גן השופט מתחם יעל רום

זה גן ילדים? הילדים שובצו לגן שמעליו פועל מנוף, אז הם מקבלים חצי שעה חצר ביום

להורי גן השופט במתחם יעל רום נמאס: מעל חצר הגן פועל מנוף של אתר בנייה סמוך, אז הילדים מבלים כמעט את כל היום בתוך המבנה. זאת למרות שלפני כשנה ביקש חבר המועצה איציק ישראל לא לשבץ לגן זה ילדים עד לסיום הבנייה

פורסם בתאריך: 26.9.19 10:05

הורי גן השופט במתחם יעל רום 2, שסמוך אליהם יש אתר בנייה, מתלוננים שלמרות שהובטח להם על ידי ראש העירייה רמי גרינברג שמאחר ולא ניתן לצאת לחצר בגלל שהמנופים עוברים מעל החצר שלהם, הילדים יוכלו לצאת לחצרות הסמוכות, אך בפועל זה לא קורה במידה שווה.
לטענת ההורים, במהלך היום, הילדים יוצאים בבוקר לחצר כחצי שעה או שעה לכל היותר, לפעמים לבד ולעיתים עם גנים נוספים, אך הבעיה היא בשעת הצהרון, אז לא יוצאים הילדים לחצר כלל ונמצאים רק בתוך מבנה הגן מאחר והמנוף נמצא בתנועה. "הובטח לנו על ידי ראש העיר שהזזת המנוף תוגבל והוא לא יגיע לאיזור הגן, אבל בפועל זה לא קרה", אומר אחד ההורים. "בשיחה שהתקיימה עם ראש העיר רמי גרינברג, הובטח לנו שמאחר והחצר שלנו צמודה לאתר בנייה הגנים יחלקו בצורה שווה את שעות החצר, אבל בפועל זה לא כך", הוא מסביר. "בבוקר, הם יוצאים לזמן קצר, לפעמים לבד ולפעמים עם הגנים האחרים, שלהם יש חצר פרטית ומרגיש שלילדים שלנו עושים טובה ונותנים להם זמן מוקצב ואז יש 60 ילדים בחצר. הבעיה העיקרית היא בזמן הצהרון, אז הילדים בכלל לא יוצאים לחצר וזה יוצר בלאגן בגן. הילדים שלנו זכאים לשעות חצר בדיוק כמו כל ילד אחר".
סיפור המנוף מעל גן הילדים, פורסם לראשונה באפריל 2018, אז ציינו ההורים שהם חוששים לעבור לגן שמעליו יש אתר בנייה. במאי 2018, ביקש חבר המועצה איציק ישראל לבטל את מעבר הילדים שלמדו עד אז ברחוב ראשון לציון לרחוב יעל רום, לאור הסכנות, אך הם שובצו בגן בסמוך למנוף בכל זאת. לטענת ההורים אי היציאה לחצר מובילה לבעיות אלימות וחוסר ריכוז בגן, ויש ילדים שלא רוצים ללכת לצהרון.

טענות נוספות של ההורים הן כלפי צוות הצהרון מחברת המשכיל: "לצערי מתחילת השנה אנחנו מעלים טענות כלפי התפקוד של הצוות ולמרות פניות שלנו לחברה דבר לא משתנה", אומר הורה מהגן. פנינו לאחראית מספר פעמים, כל פעם אנחנו מקבלים הבטחות שזה יטופל ובפועל דבר לא משתנה".
מחברת המשכיל נמסר: "התלונות תבדקנה ותטופלנה במידת הצורך עד למציאת פתרון לשביעות רצון ההורים".

מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "לאחר התערבות העירייה, תתאפשר היציאה בזמן הצהרון לחצר. נדגיש כי צוות הצהרון הינו באחריות מפעיל הצהרון ועל כן דרשנו את טיפולם בשאר התלונות. במקביל, נשלחה מפקחת מטעם העירייה לגן כדי לבדוק את הטענות והליקויים וכלל שהם ימצאו מוצדקים – תפעל העירייה מול הגורמים הרלוונטיים כדי לתקנם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר