בית ספר עמיטל. צילום זאב שטרן

שתי קומות על עמודים: הבנות בין הורי עמיטל לעירייה אחרי הפיצוץ הגדול

האם המחלוקת הגדולה מאחוריהם? בפגישה נוספת שהתקיימה בין נציגי ההורים לראש העירייה הושגו הבנות בנוגע לבנייה בשטח בית הספר

פורסם בתאריך: 9.10.19 19:23

אחרי מחלוקת סוערת ופגישה שפוצצה בעירייה הגיעו נציגי הנהגת הורי בית הספר עמיטל בשכונת הדר גנים וראש העירייה רמי גרינברג להסכמות בנוגע לתכנית להקים בשטח בית הספר סניף של תנועת הנוער עזרא. בפגישה הוחלט שהמבנה הנוסף שמתוכנן להיבנות בבית הספר ייבנה במתכונת של שתי קומות על עמודים. תכנית זו משאירה את כל האפשרויות פתוחות בנוגע לבנייה עתידית, הן לטובת בית הספר והן לטובת תנועת הנוער עזרא, בנוגע לקומת הקרקע במבנה החדש. במקביל הבטיח גרינברג להורים כי ייבחנו חלופות אחרות להקמת סניף עזרא בשכונה.

כנסו כאן לקרוא על הפגישה שפוצצה

כזכור, הורי בית הספר התנגדו להקמת תנועת הנוער בשטח בית הספר ואף איימו בהשבתת הלימודים, מתוך טענה שהדבר יפגע בצורה קשה בשטחי בית הספר, בשלומם ובטיחותם של הילדים ובסביבת הלימודים. ההורים ציינו, שגם כך הם סובלים מזה שנים מצפיפות קשה והיעדר מקום בתוך מתחם הכיתות והמסדרונות. עוד ציינו שמדובר בסיכון בטיחותי, נוכח הצפיפות הרבה וציינו גם שכבר היום הם סובלים מוונדליזם מידי סוף שבוע, אך זאת ללא קשר לתנועת הנוער.

בפגישה שנערכה בין הצדדים בראשון בבוקר, שלאחריה יצא מסמך הבנות עליו חתומים ראש העיר רמי גרינברג ונציגי הנהגת ההורים מוטי לוין ותומר מרחום, הוסכם שבימים הקרובים תחל בניה של שתי קומות בנות 600 מ"ר כל אחת על עמודים ובקומות אלו ייבנו שש כיתות וארבעה חדרי ספח בהתאם לאישור משרד החינוך, אשר ישמשו את בית הספר. כמו כן, הוסכם על בחינת חלופות שונות לצמצום שטח הגידור מתוך חצר בית הספר באופן שישמור על שטח החצר הקיימת כיום. לצד זה, הבטיח ראש העיר כי יעמיד לרשות בית הספר את כל הנדרש לצורך הבטחת שלומם וביטחונם של התלמידים בזמן הבנייה.
צוות בית הספר והנהגת ההורים ציינו בפני ראש העיר שהם מודעים לצרכי תנועת הנוער, אולם בשל המצב הקיים כיום בבית הספר, הם מבקשים ממנו לבחון חלופות אחרות למיקום מבנה לתנועת הנוער. גרינברג אמר: "הגענו להבנות שטובות לכל הצדדים. נמשיך לקדם את הפרויקט לטובת התושבים וילדיהם, תוך פגיעה מינימלית בשגרת חייהם".

נציגי הנהגת ההורים אמרו: "אנו מודים לראש העיר על שהקשיב לדרישותינו והבין את צרכי בית הספר עמיטל". הם ביקשו להודות לחברת המועצה גילה בן נאים על כך שיזמה את הפגישה וסייעה להגיע להבנות, יחד עם סגן ראש העירייה, איציק דיעי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר