גן השופט. צילום באדיבות ההורים

שביתה בצהרון גן השופט. הסיבה: הילדים לא יוצאים לחצר והצוות מתחלף בתדירות גבוהה

היום משביתים ההורים את הצהרון ויאספו את הילדים בסיום הלימודים בגן. "ביקשנו פתרונות כדי שלילדים יהיה קצת אוויר", אומרת אחת האמהות. הם דורשים פגישה עם ראש העירייה שהבטיח להיפגש עימם בקרוב

פורסם בתאריך: 7.11.19 12:28

הורי גן השופט, ברחוב יעל רום בשכונת אם המושבות, מתלוננים על בעיות בצהרון המשכיל. לטענת ההורים, הצוות במקום מתחלף כמעט על בסיס יומי, הילדים לא מכירים את הצוות, ובנוסף, הילדים כמעט ולא יוצאים לחצר, מאחר והגן נמצא בצמוד לאתר בנייה והם צריכים לחלוק את החצר עם הצהרונים הצמודים, דבר שלא תמיד יוצא לפועל.
לאור כך, החליטו ההורים להשבית את הצהרון היום, יום חמישי ולאסוף את הילדים מיד לאחר סיום הלימודים. "מתחילת השנה יש לנו כאוס שלם בצהרון", אומרת אחת האימהות "בצהרון יש 27 ילדים ואין שקט. מתחילת השנה, הצוות בצהרון מתחלף, ויש לא מעט בעיות".

בנוסף, מתלוננים ההורים על כך שהילדים לא יוצאים לחצר. הסיבה היא שבצמוד לגן יש אתר בנייה והמנוף מסתובב מעל החצר. בתחילת השנה, לאחר שההורים התלוננו וכתבה שהתפרסמה במלאבס  הגיעו עם העירייה להסדר שהגן והצהרון ייצאו לחצרות הסמוכות בשעות קבועות. "הגננת באמת יוצאת בבוקר עם הילדים לגן, אבל בצהריים זה לא יוצא לפועל, אומרת אחת האמהות, "ביקשנו מהם פתרונות, שישמישו את המבואה הקדמית וישימו שם שטיחים כדי שלילדים יהיה קצת אוויר, אבל אף אחד לא נותן פתרון. לכן נמאס להורים והחלטנו להשבית את הצהרון ולדרוש פגישה עם ראש העיר".

מחברת המשכיל היפנו אותנו לעירייה לקבלת תגובה. מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "לאור פנייתם של ההורים, נקבעה פגישה עם ראש העיר והיא תתקיים בהקדם. לצד זאת, הרשות פועלת מול מפעיל הצהרון למציאת פתרונות לשביעות רצון ההורים ובכלל זה דרשה הרשות ממפעיל הצהרון לפעול מיידית למציאת מפעילת צהרון קבועה. בנוסף, סוכם עם הנהלת הצהרון כי בהמשך לסיכום עם ההורים, מנהלת מטעמו תלווה מקרוב את הגן למעקב אחר היציאה לחצר וכן תבקר במקום רפרנטית מטעם הרשות אשר תוודא כי הכל מתנהל כשורה ולשביעות רצונם של ההורים. נציין כי לבקשת ההורים הוחלפה לאחרונה המפעילה אחרי 7 שנות עבודה בצהרון ומחליפתה עזבה בעקבות נסיבות אישיות. כאמור, לאור דרישת הרשות, תשובץ בהקדם מפעילה קבועה תוך פיקוח הדוק של הרשות אחר המתרחש בצהרון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הורה מודאג

    פגישה עם ראש העיר בעוד חודש וחצי זה לא טיפול בבעיה אלא טאטוא מתחת לשטיח

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר