כיתה ריקה צילום רינת אברג'יל
כיתה ריקה לכיתה המצולמת אין קשר לכתבה צילום רינת אברג'יל

משרד החינוך בודק: האם מורה באחת החטיבות רק הפריד בין תלמידים או גם חנק אחד מהם?

שתי גרסאות: הורים ותלמידים באחת החטיבות בעיר התלוננו על כך שמורה חנק תלמיד, כאשר הפריד בקטטה בין תלמידים. מנגד נטען שהמורה רק הפריד ואחז בכתפו של אחד התלמידים

פורסם בתאריך: 18.11.19 12:16

הורים לתלמידים משכבת ח' באחת החטיבות בעיר, מתלוננים שביום שישי האחרון, אחד המורים לפת את ידיו סביב צווארו של אחד התלמידים. מנגד נטען שהמורה רק הפריד בין תלמידים שהתקוטטו, ותוך כדי כך "נגע בכתפו של אחד התלמידים, זאת כדי להפריד".

לטענת הורים בבית הספר, למרות שפנו לבית הספר על מנת לקבל פרטים, אף אחד לא מעדכן אותם בדיוק מה היה. עוד הם טוענים שבית הספר לא מיהר לדווח על כך. לאחר פניית מלאבס, הסבירו בעירייה שמברור שעשו, עולה כי המורה נדרש לטיפול בבעיית אלימות ורק הפריד בין שני תלמידים והמקרה דווח כנדרש.

"ביום שישי הבן שלי חוזר מבית הספר ומספר שבאחת הכיתות היה מקרה שהמורה חנק את אחד התלמידים", מספרת אמא מהחטיבה. "הוא לא ידע לספר לי יותר מידי פרטים, רק שזה היה תלמיד בכיתה ח'. ניסיתי לברר פרטים, פניתי לוועד המרכזי, אבל לצערי אף אחד לא אומר לנו מה היה והמורה ביום ראשון חזר לבית הספר ומלמד כרגיל. אנחנו כהורים מודאגים, בית הספר לא משתף פעולה, כשאני שולחת הודעות אני לא מקבלת תשובות".

אמא אחרת מספרת: "הבן שלי לומד בשכבת ח', אבל לא בכיתה הזו, הוא סיפר לי שכולם מדברים על זה בחטיבה, שהיה איזה ריב והוא ניסה להפריד. מדובר במורה אהוב בבית הספר. אבל הסיטואציה שאף אחד לא אמר לנו כלום וגרוע מכך שמורה מרים יד, זה לא בסדר ואפילו קצת מדאיג".
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "מבירור שנערך על ידי הגורמים הרלבנטיים ברשות עולה כי המורה נדרש לטיפול בבעיית אלימות בכיתתו ובתוך כך להפריד בין שני תלמידים. לצורך כך, הוא נגע בכתפיו של אחד מהם והמקרה דווח כנדרש על פי חוזר מנכ"ל. נציין כי מדובר במורה של משרד החינוך ומפקחת ביה"ס מיודעת בפרטי המקרה. לצד זאת, אנו מלווים את המשך הבדיקה שנעשית ע"י המפקחת וככל שיתבררו פרטים נוספים תדרוש הרשות מהמשרד לטפל בהתאם".

ממשרד החינוך נמסר כי בעקבות טענות ההורים, יזומן המורה למפקחת בית הספר לברור מקיף בנושא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מישהו

    וואו, מפחיד להיות איש חינוך במדינה שלנו.
    אתה לא יכול לפעול בלי שתסתכן בכך שאיזה הורה יתלונן עליך

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כבר אי אפשר להיות מורה בישראל. מנסים למנוע אלימות מתלמידים, ובסוף הופכים הכל עלייך.
    מורה מסכן, רק ניסה לעזור.

  3. מיכל

    לא יאומן . בפעם הבאה שבני נוער ילכו מכות אף אחד לא יתערב.
    איזה הורים הזויים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר