כיתה ריקה צילום רינת אברג'יל
כיתה ריקה לכיתה המצולמת אין קשר לכתבה צילום רינת אברג'יל

שלום כיתה ג': מכות, חרמות, פורנו וטענות שמורה אמרה לתלמידים שהיה לה 'שיעור חרא איתם'

ההורים דורשים שהבעיות הרבות יטופלו. לדבריהם, ההסבר שקיבלו לאמירה של המורה הוא שהיא עולה חדשה ולא הבינה את המשמעות. במשרד החינוך מבהירים שהמורה מכחישה שאמרה את הדברים ומציינים: "נבנית תכנית התערבות לכיתה"

פורסם בתאריך: 27.11.19 18:03

הורים לתלמידים בכיתה ג' בבית ספר יסודי בעיר, מתלוננים על כך שהמורה לאנגלית אמרה השבוע לתלמידים בסיום אחד השיעורים ש'היה לה שיעור חרא איתם'. עוד הם מתלוננים על בעיות אלימות ואווירה לא טובה בכיתה. "אחת האימהות כתבה בקבוצת הוואטסאפ של הכיתה וביקשה לדעת האם גם הילדים שלהם חזרו מבית הספר באחד הימים השבוע וסיפרו שהמורה לאנגלית אמרה לתלמידים בסוף השיעור ש'היה לה חרא איתם'", מספרת אחת האמהות. "תוך רגע עוד ועוד הורים התחילו לכתוב שגם הילדים שלהם סיפרו להם על כך. חלק מההורים בכלל חשבו שהילדים לא הבינו מה שהמורה אמרה".
בעקבות זאת, פנו מספר הורים להנהלת בית הספר ולוועד ההורים והתלוננו על כך. לטענתם התשובה שקיבלו הייתה שמדובר במורה חדשה, עולה חדשה מרומניה. "נאמר לנו שהיא עולה חדשה, והיא לא מכירה היטב את השפה העברית ויכול להיות שהמילה שהיא השתמשה בה זה תרגום סימולטני למשהו אחר שהיא התכוונה להגיד, בגלל הקושי שלה להשתלט על הכיתה", מספרת האם. מדובר אכן במורה שהחליפה את המורה הקבועה לאנגלית, כשזו יצאה לחופשת לידה לפני כחודש וחצי. עוד אומרת האם: "צריך להבין שמתחילת השנה, משהו לא טוב קורה אצלנו בכיתה. יש אלימות, ילדים מקללים ומרביצים. לא מעט ילדים מושעים. יש ילדים שעושים חרמות, ילדים שמצלמים ילדים אחרים ושולחים בקבוצה, יש גם כמה ילדים שצופים בסרטי פורנו ומספרים לחברים שלהם מה ראו. מתחילת השנה יש כאוס ולא מצליחים להשתלט על הילדים. אם בשנה שעברה היו מספר תלמידים שהיו בעייתיים, השנה זה יותר ממחצית הכיתה". אמא אחרת מוסיפה: "בבית הספר לא מצליחים להחזיר לכיתה את השקט. הובטח לנו שהצוות הניהולי ייכנס ללמד בכיתה כמה שעות, על מנת ללמוד יותר מקרוב את מצבה של הכיתה ולבחון פתרונות שמתאימים לה. לצערי יש ילדים בכיתה שמרגישים לא בטוחים ואין להם על מי לסמוך ויש הורים שכבר שוקלים לעבור לבית ספר אחר".
מוועד הכיתה נמסר: "יש בכיתה קבוצה של תלמידים שהם מרביצים, מקללים ולא מתנהגים כראוי. פנינו לבית הספר עם הבעיות בכיתה ובית הספר מלווה אותנו יד ביד בכל שעה ובכל רגע. אנחנו סומכים ידנו על הנהלת בית הספר ובטוחים שהדברים יטופלו בהקדם".
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "מהבירור שנעשה מול הנהלת בית הספר עולה כי הכיתה אכן נמצאת בתקופה מורכבת מבחינה התנהגותית ולימודית ונבחנות מספר תכניות התערבות. צוות מקצועי מטעם הרשות והפיקוח ילוו את תכנית ההתערבות לבית הספר בהתאם לנדרש".
ממשרד החינוך נמסר: "מדובר בכיתה מורכבת המטופלת על ידי כל הגורמים המקצועיים. טענות ההורים הועברו לידיעת מנהל בית הספר ומטופלות על ידו בהתאם. בימים אלה נבנית תכנית התערבות לכיתה בליווי מפקחת משרד החינוך והרשות".
לגבי המורה נמסר ממשרד החינוך שהיא מכחישה מכל וכל את הדברים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר