חולדה. צילום AP

בהלה בגן: חולדה יצאה מהשרותים, הילדים פונו לחצר

העירייה ביצעה במקום עבודות איטום והציבה מלכודות. גורמי מקצוע אומרים שייתכן והסיבה היא עבודות תמ"א המתבצעות בסמוך. אחד הורים: "חולדה היא חיה מסוכנת, חייבים לטפל בזה במהירות ובאופן יסודי"

פורסם בתאריך: 3.12.19 16:30

הורים לילדים מגן תדהר ברחוב הזוהר בשכונת מחנה יהודה, מתלוננים על מכת חולדות בגן. בעירייה מציינים שבאזור מתבצעות עבודות תמ"א ולכן קיימת אפשרות סבירה שהחולדות הגיעו מהאתר לגן והוחלט על שורה של צעדים למגר את הבעיה. לטענת ההורים, לפני כשבועיים חולדה נכנסה לתוך הגן דרך האסלה. החולדה יצאה מחדר השירותים ורצה לתוך מרכז הגן בזמן קבלת השבת והגננת פינתה את הילדים לחצר והזמינה את העירייה. ההורים מציינים שהגיע לגן נציג מהעירייה, בדק ושם מלכודות והשבוע גם נעשו עבודות איטום. כמו הגננת הציבה מלכודת בחצר, שלכדה את אחת החולדות. לטענת ההורים, מאחר ומדובר במבנה ישן, ייתכן ויש במקום חולדות גם בקירות ומתחת למרצפות וחייבים לעשות טיפול יסודי במקום. "אני בתור אמא ממש חוששת מכך. הבן שלי חזר מהגן וסיפר לי שעכבר רץ להם באמצע הגן וכולם צרחו", מספרת אחת האמהות. "זה לא נעים ומבחינת הילדים זה סוג של טראומה, הילדים ממש חוששים ויש כאלה שלא מפסיקים לדבר על זה". אב אחר מוסיף: "חולדה היא חיה מסוכנת וחלילה שהיא תינשך את אחד הילדים או שתסתובב במטבח. חייבים לטפל בזה במהירות ובאופן יסודי וללכוד את כל העכברים והחולדות גם בחצר וגם בתוך הגן".
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "עם קבלת התלונה בוצע בגן איטום לשוחות הביוב ובהמשך לכך נערך אתמול במקום סיור מקצועי בהשתתפות עוזר ראש העיר, גורמי מקצוע מטעם הרשות, צוות הגן והועד. נציין כי באזור המדובר מתבצעת עבודת תמ"א ועל כן קיימת אפשרות סבירה כי החולדות הגיעו מאזור הבנייה. בתוך כך, במסגרת הסיור הוחלט על שורה של צעדים כדי למגר לאלתר את בעיית החולדות וביניהן החלפת צינורות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ג'וק בראש

    בדיוק בשביל המקרים האלה יש את האל חזור נגד חולדות שמונע מהם לעלות דרך הצנרת ולהיכנס מהאסלה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר