פתיחת סניף שני של כנפיים של קרמבו. רפי דהן, טליה הראל בז'רנו מנכ"לית 'כנפיים של קרמבו' ומאיה מלכה. צילום באדיבות כנפיים של קרמבו

גאווה: נפתח סניף שני של תנועת 'כנפיים של קרמבו' בפתח תקוה

הסניף השני נפתח בתיכון ברנר, הסניף הראשון נפתח לפני שבע שנים. רפי דהן: "הפעילות של התנועה מרגשת, ייחודית ומובילה שינוי חברתי יחיד מסוגו"

פורסם בתאריך: 25.12.19 12:42

השבוע נפתח בתיכון ברנר הסניף השני בפתח תקוה של תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו', תנועה המשלבת צעירים עם ובלי צרכים מיוחדים בפעילות משותפת מלאה. בחודשים האחרונים גויסו והוכשרו בני נוער פעילים בתנועה להובלת הסניף הנוסף והפעולה הראשונה שהתקיימה שבוע הייתה בנושא "היכרות" מאחר וכל חברי הסניף הם פעילים חדשים בתנועה. מי שנכח בפגישה ציין שהחיבור בין החניכים לחונכים היה מיידי ושני הצדדים כבר מחכים למפגשים הבאים. בשלב הזה יש בסניף החדש תשעה חניכים ו-30 חונכים. הסניף הראשון של כנפיים של קרמבו בפתח תקוה נפתח לפני כשבע שנים, בתחילה הוא נפתח בתיכון ברנר ובהמשך הועבר למיקומו הנוכחי בבית הספר נווה עוז. בסניף בנווה עוז, יש 25 חניכים ו-60 חונכים. מרכזת הסניף היא מאיה מלכה.
טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית התנועה, אמרה במפגש: "אני מתרגשת מפתיחת הסניף השני של 'כנפיים של קרמבו' בעיר פתח תקוה. אני שמחה לראות שהבשורה שתנועת הנוער המיוחדת שלנו מובילה, של הכלה ושילוב, מחלחלת בכל רבדי החברה. אני רוצה להודות לראש העיר ולצוות הנפלא שלו, שהגדילו לעשות ויחד פתחנו סניף נוסף בעיר, שייתן מענה לעשרות בתי אב המשוועים לפעילות חברתית עבור ילדיהם מהחינוך המיוחד, כמו גם לבני נוער רבים שייהנו ממסגרת חברתית משולבת ומעצימה בעיר".

רפי דהן, המשנה לראש העיר וראש אגף חברה נוער וצעירים, שנכח בטקס הפתיחה, אמר: "אגף חברה נוער וצעירים בעיריית פתח תקוה מעודד את בני הנוער להיות מעורבים ומשפיעים הקשובים לזולת ותורמים לחברה. פתיחת סניף נוסף של 'כנפיים של קרמבו' בעיר מעידה כי בני הנוער אכן שואפים להיות מעורבים ומשפיעים וזה בהחלט מחמם את הלב. הפעילות של תנועת הנוער הייחודית 'כנפיים של קרמבו' מרגשת, ייחודית ומובילה שינוי חברתי יחיד מסוגו. אני מאחל הצלחה והמשך עשייה פורייה לכל החניכים והמדריכים״. רמי גרינברג ביקש למסור לחברי התנועה שזו גאווה גדולה לפתוח עוד סניף של כנפיים של קרמבו בעיר והם ימשיכו לקדם ולסייע לתנועת הנוער.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר