מורה בכיתה צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

מלגות ומענקים: תכנית חדשה בפתח תקוה להסבת אקדמאים להוראה

תנאי הקבלה יהיו תואר ראשון בציון של 75 ויותר. התכנית תפעל בשיתוף עם המכללה האקדמית בית ברל ותימשך שלושה סימסטרים

פורסם בתאריך: 14.1.20 08:12

עיריית פתח תקוה מקדמת תכנית עירונית להסבת אקדמאים להוראה. התכנית תחל לפעול כבר בחודש מרץ השנה ותימשך שלושה סימסטרים כולל סימסטר קיץ. במטרה לעודד השתתפות בתכנית, יקבלו הסטודנטים מלגה על סך 10,000 שקלים ממפעל הפיס, מענק על סך 2,500 שקלים מעיריית פתח תקוה ו-5,800 שקלים הלוואת לימודים בתנאים נוחים, ממשרד החינוך. לתוכנית יוכלו להתקבל רק בעלי תואר ראשון שסיימו את התואר בציון 75 ומעלה.
שיתוף הפעולה מתקיים הודות למפגש שהתקיים בין נציגי המכללה האקדמית בית ברל ברשות הפרופ' תמר אריאב, נשיאת המכללה, ניבה קפלן סגנית מחזיק תיק החינוך בעיר, טלי טולדנו מנהלת האגף היסודי ו-ורד עמית מנהלת פסג"ה פתח תקוה. זאת במטרה לבנות תכנית עירונית שמטרתה הסבת אקדמאים להוראה בבתי הספר היסודיים בעיר והכשרת כוחות הוראה איכותיים למערכת החינוך באופן כללי. הלימודים יתקיימו פעם בשבוע במרכז פסג"ה בעיר ליום מלא ועוד שני חצאי יום במכללה האקדמית בית ברל. הכוונה היא לאפשר גם לאנשים עובדים לעשות את ההסבה. הסטודנטים יתנסו במהלך הלימודים בבתי ספר בעיר ולאחר מכן ישתלבו במערכת העירונית.
ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "אנו יוזמים פתרון לסוגיה קיימת בדבר מחסור באנשי חינוך והוראה, ומעוניינים לעודד אקדמאים ואקדמאיות מתחומים שונים לעשות הסבה להוראה ולהצטרף לעולם החינוך, כאן אצלנו בעיר. על מנת להקל על המצטרפים לתכנית יינתנו מלגות ומענקים גם על ידי הרשות ואני מזמין את כל המעוניינים לשקול את הנושא בכובד ראש ולהצטרף לתכנית שיש בה עשייה, ערכים ופרנסה".
ראש מינהל החינוך וממלא מקום ראש העירייה, רון כץ, בירך על התקדמות המהלך ואמר כי הוא "מזמין את העובדים האקדמאים לבחון את האפשרות ולהצטרף למערכת החינוך העירונית שהיא מהטובות בארץ". עוד הוסיף: "חינוך דור העתיד הוא בגדר שליחות, המשלבת ערכים ולמידה".

לפרטים ניתן לפנות לטל. 039052790, 039113731.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר