כיתה ריקה צילום רינת אברג'יל
כיתה ריקה לכיתה המצולמת אין קשר לכתבה צילום רינת אברג'יל

המנהלת החליטה: המורה שהסביר לילדים על "כיסא אלוהים" לא ילמד בבית הספר

אב שפנה בתלונה אל המנהלת ואל הפורום החילוני: "הבת שלי סיפרה שמורה מחליף התחיל לדבר איתם בכיתה על מדרגות האלוהים, ראשי התיבות של חב"ד וכיסא האלוהים"

פורסם בתאריך: 23.1.20 14:55

הורה לילדה בכיתה ה' בשכונת אם המושבות, הופתע לשמוע מבתו שמורה מחליף שנכנס לכיתה העביר תוכן דתי, לדברי האב, המורה הסביר לילדים ש"עשר מדרגות בשמיים לכסא אלוהים, ושלוש המדרגות האחרונות הן חב"ד…". הפוסט פורסם לראשונה בקבוצת הפייסבוק 'הפורום החילוני'. בשיחה עם 'מלאבס' הסביר ההורה שמדובר בבית ספר ממלכתי בעיר ומבחינתו מדובר ב"הדתה טהורה, מיסיונריות והטפה דתית לשמה".

ההורה פנה למנהלת בית הספר שהודתה לו על הפניה ולאחר בדיקה חזרה להורה והודיעה לו שהמורה המחליף לא ייכנס שוב לבית הספר. "תמיד אמרתי לילדים שלי שאם הם נתקלים בתכנים שלא קשורים לתוכנית הלימודים, שקשורים לדת והדתה שיעדכנו אותי", אומר ההורה ומדגיש שהוא לא נגד דת, אלא נגד העברת תכנים לא נכונים. "הבת שלי חזרה מבית הספר ומספרת לי שמורה מחליף נכנס אליהם לכיתה והתחיל לדבר איתם על מדרגות האלוהים, על ראשי התיבות של חב"ד ואמר להם שכך ניתן להגיע לכיסא האלוהים. כששמעתי על כך, הייתי ממש נסער ובאותו רגע בהלם שכאלה תכנים מעוברים בבית ספר חילוני".

ההורה שלח מייל לפורום החילוני ולמנהלת בית הספר, שחזרה אליו כבר למחרת. "היא הודתה לי על המייל ואמרה שהיא בהלם מכך. היא הסבירה שמדובר במורה שהגיע לבית הספר דרך מאגר מורים והוא לא ילמד יותר בבית הספר. סך הכל הרגשתי, שבאמת היא שמחה לשמוע שיידעתי אותה ואמרה לי שאני מוזמן לעדכן אותה בכל דבר. היא לקחה את זה במלוא הרצינות".

ממשרד החינוך נמסר כי "הנושא טופל על ידי מנהלת בית הספר וההתקשרות עם המורה ממלא המקום הסתיימה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בלי שום קשר.דתי.חילוני.כולנו יהודים.כול לאום מכבד את תורתו.ומינהגב או.ורק אנחנו היהודים מיתביישים במורשת שלנו.אחריי כול התלאות מה שעברנו מיזה דורות.זה הזויי

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר