מדליקים נרות בכניסה לגן מאשה והדוב לזכרה של יסמין וינטה ז"ל. צילום באדיבות ההורים
מדליקים נרות בכניסה לגן מאשה והדוב לזכרה של יסמין וינטה ז"ל. צילום באדיבות ההורים

"כל מי שיכול שיבוא". במוצ"ש הפגנה נגד הסייעת ילנה סטרובינסקי מגן מאשה והדב

"אנחנו רוצים לגרום לשינוי בענישה לגבי מתעללות ובמיוחד מקווים כי נוכל לשנות גם את כתב האישום כנגד ילנה סטרובינסקי", אומרת תושבת העיר, הילה עובדיה, ממארגנות ההפגנה

פורסם בתאריך: 30.1.20 08:49

קבוצת אמהות בראשות הילה עובדיה, תקיים במוצאי שבת הפגנה נגד הסייעת ילנה סטרובינסקי שעבדה כסייעת בגן מאשה והדב והחודש הוגש נגדה כתב אישום על ריבוי עבירות של תקיפת קטין בידי אחראי. בגן זה חנקה למוות הסייעת אינה סקיבנקו את התינוקת יסמין וינטה ז"ל באירוע שזעזע את כל המדינה. סקיבנקו נידונה ל-17 שנות מאסר.

כנסו כאן לקרוא על כתב האישום נגד סטרובינסקי 

כנסו כאן לקרוא על גזר הדין של אינה סקיבנקו

"יותר משנה חלפה מאז המקרה שבו נהרגה יסמין וינטה ז״ל ורק השבוע הגישו כנגד הסייעת השניה ילנה כתב אישום", אומרת עובדיה. "לדעתי לא היו צריכים לחכות עד עכשיו והיו צריכים להעמידה לדין במקביל למשפט אשר התנהל נגד הסייעת אינה סקיבנקו. אחת המטרות של ההפגנה שלנו, היא שאנחנו רוצים לגרום לשינוי בענישה לגבי מתעללות ובמיוחד מקווים כי נוכל לשנות גם את כתב האישום כנגד ילנה שכרגע הוגשו נגדה אישומים רק על עבירות תקיפת קטין. בנוסף, סייעת או גננת שנוכחת במקום העבירה ולא מצילה את הילד מידי המתעללת צריכה אף היא להיענש על כך, גם אם היא לא עשתה דבר".

הילה עובדיה. צילום זאב שטרן

הילה עובדיה. צילום זאב שטרן

כתב האישום נגד סטרובינסקי כולל שלושה אישומים, בגין שלושה תאריכים שונים במאי 2018, בכל אחד מהאישומים היא מואשמת בריבוי עבירות של תקיפת קטין בידי אחראי. מדובר בתינוקות ילדי 2016 ו-2017. כתב האישום מראה שהמעשה המחריד של כיסוי פעוטות בשמיכה ללא הותרת פתח לנשימה, הדרך בה הרגה סקיבנקו את יסמין ז"ל, היה מעשה שחזר על עצמו לפחות מספר פעמים בגן זה.
"אני מבקשת מכל מי שיכול להצטרף להפגנה שיגיע. זה חשוב מאוד למען עתיד ילדינו", אומרת עובדיה. ההפגנה תתקיים בשעה 19:30 סמוך לגן הילדים מאשה והדב. לצורך ההפגנה, נפתחה קבוצת וואטסאפ לתושבים שרוצים להגיע להפגנה ולקבל פרטים. להצטרפות לקבוצה כנסו כאן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר