הדר יואלמן תלמידת אולפנית ישורון (שניה משמאל) וצור הנדל תלמיד תיכון בן גוריון (רביעי משמאל) בטקס

כבוד: הדר יואלמן וצור הנדל נבחרו לפעילים מצטיינים על ידי משרד החינוך

יואלמן והנדל זכו באות ההצטיינות על פעילות התנדבותית וחברתית. רמי גרינברג: "מרגש לראות תלמידים המשקיעים למען הקהילה ולמען האחר"

פורסם בתאריך: 6.2.20 09:16

הדר יואלמן, תלמידת אולפנית ישורון, וצור הנדל, תלמיד תיכון בן גוריון, קיבלו ביום שלישי השבוע את אות הפעיל המצטיין של מנהל חברה ונוער מחוז תל אביב במשרד החינוך. הטקס התקיים במסגרת התכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית", ואת האות קיבלו 19 מצטיינים בתחומי התנדבות שונים.

יואלמן לוותה לבמה לקבלת האות על ידי הרב יניב כהן, מנהל האולפנית, ואלה זילברמן, מנהלת המחלקה ל"התפתחות אישית ומעורבות חברתית" באגף החינוך העל יסודי. היא קיבלה את האות על תרומתה לחברה ולקהילה באמצעות העשייה החינוכית במגוון מסגרות: על הדרכה בתנועת "בני עקיבא" והובלת צוות נחשון, על התנדבות בבית אבות, על פועלה בהדסים – קייטנה לילדים עם צרכים מיוחדים, ועל חונכות אישית ב"כנפי רוח", "להושיט יד" ו"שמחה לילד".

הנדל לווה לקבלת האות על ידי מיכל אפרתי, מנהלת תיכון בן גוריון, וגיא אליהו, מנהל אגף חברה צעירים ונוער. לצור ניתן האות על יוזמה מקורית לעידוד וחיזוק הרגלי הקריאה של ילדים צעירים באמצעות התיאטרון בפרויקט "זמן מסך" בהובלתו ויוזמתו, על פעילותו בתפקידים משמעותיים במועצת הנוער העירונית, בתנועת הנוער הצופים", בפרויקט שגרירים צעירים ובארגון lead .

ראש העירייה, רמי גרינברג, בירך את השניים ואמר: "מרגש לראות תלמידים המשקיעים בקהילה והם עוסקים מתוך כוונה מלאה ובמלוא המרץ למען הקהילה ולמען האחר. הדר וצור הם שני תלמידים ערכיים, מובילים בתחומם, המהווים דוגמא ומופת לעשייה חברתית בגיל צעיר. יישר כוח להם ולכל העושים במלאכה".
אתי רביאן, המפקחת הרשותית, שיבחה את העשייה החברתית – חינוכית בעיר בהובלת הצוותים החינוכיים, ואמרה כי "התלמידים המצטיינים הם דוגמא ומופת לתהליך משמעותי של התפתחות אישית ומעורבות חברתית". שירי בראון, מנחה רשותית חמ"ד, ציינה כי "התלמידים הפעילים שזכו מפתח תקוה עושים למען הקהילה באופן קבוע כאורח חיים וערבות הדדית שלא על מנת לקבל פרס והם הראויים ביותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר