יומן חינוך - מימין לשמאל נגד כיוון השעון: בית הספר פאול קור, בית הספר דבורה עומר, הגינה הלימודית בבית הספר אריק אינשטיין, בית הספר שמיר, תלמידי תיכון גולדה, בית הספר קיבוץ גלויות, מבחן חצי שנתי בבית ספר אמי"ת. צילומים באדיבות בתי הספר, ברק דניאל, באדיבות העירייה
יומן חינוך - מימין לשמאל נגד כיוון השעון: בית הספר פאול קור, בית הספר דבורה עומר, הגינה הלימודית בבית הספר אריק אינשטיין, בית הספר שמיר, תלמידי תיכון גולדה, בית הספר קיבוץ גלויות, מבחן חצי שנתי בבית ספר אמי"ת. צילומים באדיבות בתי הספר, ברק דניאל, באדיבות העירייה

התלמידים אספו 7,000 שקלים לטובת תנורים ומעילים למעוטי יכולת

תלמידי והורי פאול קור קיימו יריד מכירות בסמוך לאירוע שלג על עירי # בבית ספר אריק איינשטיין חנכו גינה לימודית לזכר גפן אבירם ז"ל # סיכום השבוע בבתי הספר

פורסם בתאריך: 21.2.20 09:10

 

1 בית הספר פאול קור "ניצל" את פעילות שלג על עירי שהתקיימה בסמוך לבית הספר וקיים יריד מזון ושתיה שמטרתו איסוף כספים עבור קשישים ומשפחות מעוטות יכולת. תלמידי בית החינוך אספו למעלה מ-7,000 שקלים שבהם ירכשו תנורים, שמיכות ומעילים למען קשישים ומעוטי יכולת. צוות בית החינוך בניהולה של אסנת סחייק, התלמידים וההורים, התגייסו למטרה חשובה זו. ילדי בית החינוך הפעילו את הדוכנים.

יומן חינוך - בית הספר פאול קור. צילום באדיבות בית הספר

בית הספר פאול קור. צילום באדיבות בית הספר

יומן חינוך - הגינה הלימודית בבית הספר אריק אינשטיין. צילום באדיבות בתי הספר

הגינה הלימודית בבית הספר אריק אינשטיין. צילום באדיבות בתי הספר

2 ביום ראשון השבוע, התקיים בבית הספר ע"ש אריק איינשטיין, טקס חניכת גינה לימודית לזכרו של גפן אבירם, תלמיד בית הספר אשר נפטר בשנה שעברה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הערב המרגש התקיים ביוזמת תלמידי כיתתו של גפן ז"ל ובשיתוף ההורים והצוות החינוכי, וכמובן בנוכחות הוריו של גפן ז"ל ובני משפחתו. הערב לזכרו היה בסימן מתנות קטנות, אותו שיר שזמזם ברגעים האחרונים, בעת שנאבק בגבורה במחלה. החברים סיפרו שמגפן למדו שיעור בערכים של חברות איתנה, של גבורה ושל השתוקקות להיות תמיד בשמחה, על אף האתגרים. בגינה הלימודית שתלו התלמידים צמחי מרפא ותבלינים המסמלים חיות, צמיחה, אהבה, וערכים של התמדה, שיתוף ונתינה.

3 אריאל רביץ מי"ב 3 בתיכון שמיר, זכה השבוע במצטיין נשיא של האוניברסיטה הפתוחה, במסגרת לימודיו לתואר במדעי המחשב באוניברסיטה מטעם האקדמיה בתיכון. רביץ הוא התלמיד היחיד מפתח תקווה שזכה בהצטיינות זו.

יומן חינוך - בית הספר דבורה עומר. צילום באדיבות בית הספר

יומן חינוך – בית הספר דבורה עומר. צילום באדיבות בית הספר

4 ביום שישי שעבר ערכו בבית הספר דבורה עומר, אותו מנהלת רווית גטניו, לו נתנו את הכותרת "חגיגה של למידה". רכזת המדעים נעמי טל, רופאת שיניים בעברה, קיימה יום פעילות שכלל טקס לתלמידים, מופע של ד"ר מולקולה, הרצאות בסבב הורים בשיתוף רופאים, ו-וטרינר, הרצאות בנושא טכנולוגיה, כיפת ברזל, וירוס הקורונה, ועוד. ילדי מנהיגות ירוקה בבית הספר וילדי תכנית אמירים הפכו למורים, בנו משחקים ולימדו את כל ילדי בית הספר על חשיבה מחוץ לקופסא. כל ילד/ה חזר עם שי: מחזיק מפתחות של גלובוס.

יומן חינוך - תלמידי תיכון גולדה. צילום באדיבות בית הספר

תלמידי תיכון גולדה. צילום באדיבות בית הספר

5 במסגרת התוכנית למעורבות חברתית והתפתחות אישית, ציינו תלמידי תיכון גולדה בהובלת המנהלת ירדנה כהן ורכזות המעורבות בתיכון שרון רונאי בן ארויה ובילי אסף, את ראש השנה לאילנות במסגרות שונות בעיר. תלמידי כיתה י' 4 בהובלת המחנכת מיכל סופר ערכו סדר ט"ו בשבט משותף עם אזרחים ותיקים, כחלק מפרויקט בין דורי, המשותף לבית התפוצות והאגף לאזרחים ותיקים בעירייה. תלמידי כיתה י' 9 והמחנך יהודה בראון ציינו את החג בהצגה ובפעילות יצירתית משותפת עם ילדי החינוך המיוחד, בגן מיוחד בשכונת אם המושבות. הכיתה אימצה את ילדי הגן ונפגשת איתם באירועים שונים לאורך השנה. תלמידי כיתה יא 2 והמחנכת צורית ארמון ערכו חגיגת ט"ו בשבט במועדון עמך לניצולי שואה.

יומן חינוך - מבחן חצי שנתי בבית ספר אמי"ת. צילום ברק דניאל

מבחן חצי שנתי בבית ספר אמי"ת. צילום ברק דניאל

6 תלמידי מגמת תחבורה מתקדמת במכללה הטכנולוגית אמי"ת לא ישכחו את המבחן החצי שנתי שלהם. במקום לשבת בכיתה ולענות על שאלות, הם התחרו בהפנינג מיוחד בבית הספר. אחרי שלושה חודשי למידה שקדמו לתחרות, הועמדו במכללה תחנות לבדיקת המיומנויות הרלוונטיות לשוק הרכב העתידי כגון שליטה בחיפוש ואיתור מידע בענן ובאתרי היצרן, מדידות במכשירי אבחון מתקדמים, שיח ישיר עם יצרן הרכב בחו"ל, חשיבה יצירתית באיתור תקלות ועוד. בתחנות השונות עמדו בוחנים שהגיעו מיבואניות הרכב המובילות בישראל ומצה"ל. "היכולת שהפגינו התלמידים מלמדת על מקצועיות יוצאת מהכלל", אמר המפקח הארצי לתחבורה מתקדמת במשרד החינוך, עדן ניסים. את התחרות ליווה הפנינג ססגוני.

יומן חינוך - בית הספרקיבוץ גלויות. צילום באדיבות בית הספר

יומן חינוך – בית הספרקיבוץ גלויות. צילום באדיבות בית הספר

7 נבחרת הרובוטיקה וקבוצת החקר במדעים של בית ספר קיבוץ גלויות בפתח תקווה נפגשו במשרדי עמותת "מלבת" בבית חולים תל השומר, עם פעיל בעמותה שתפקידה לסייע בפתרונות יצירתיים לאנשים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. הילדים שמעו הרצאה על פעילות העמותה והציגו את הרעיון שיזמו בחקר הרובוטיקה של '"רמפה" ניידת שמטרתה לסייע לאנשים שזקוקים לעלות עם כיסא גלגלים במקומות בהם אין אפשרות למעבר. בנוסף, נפגשו עם פעיל בעמותה בעל מוגבלות בעצמו, נחשפו למגוון המצאות המסייעות לאנשים בעלי מוגבלויות ולמדו דרכי חשיבה בפתרון בעיות של אנשים שזקוקים לכך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר