גן בפתח תקוה. צילום עיריית פתח תקוה
גן ילדים בפתח תקוה. צילום עיריית פתח תקוה לגן המצולם אין קשר לכתבה

בשורות טובות להורים: הצהרונים יפעלו בפורים ובל"ג בעומר

למרות שהמדינה לא מסבסדת את פרויקט ניצנים, העירייה הגיעה להסכמה עם המפעילים כי צהרוני הגנים בפתח תקוה יפעלו באחד מימי החופשה בפורים ובל"ג בעומר, כפי שהיה בשנים קודמות. גם שעות הפעילות ביום בו יתקיימו המסיבות יוארכו

פורסם בתאריך: 18.2.20 08:30

עיריית פתח תקווה וועד ההורים העירוני, החליטו שלמרות שהמדינה הפסיקה לסבסד את פרויקט ניצנים שמפעיל את צהרוני הגנים. בכל זאת יתקיים בפורים ובל"ג בעומר יום צהרון מלא ללא תוספת תשלום.

חופשת פורים ממוסדות החינוך מתקיימת בין התאריכים 9-11 במרץ, כשבשנים קודמות ביום אחד מתוך שלושת הימים פעל הצהרון יום מלא בין השעות 8:00-16:00. לאור המצב הפוליטי התבשרו תחילה הורי הצהרונים שהשנה היום הזה יבוטל ולבסוף לאחר התערבות העירייה הוחלט שביום שני ה-9.3 הצהרונים יפעלו. בנוסף, הוחלט בישיבה שגנים שחוגגים פורים ביום ראשון ה-8.3, יוכלו לפנות למפעיל ולבקש להמשיך את היום עד לשעה 16:00 ולא עד השעה 12:00 כפי שהיה עד כה. בעירייה מציינים שמפעילים של הצהרונים היו בישיבה ומודעים לכך. בנוסף לכך יפעלו הצהרונים ביום החופשה בל"ג בעומר, ה-12.5.

ביום ראשון התקיימה פגישה עם כל מפעילי הצהרונים בעיר בהשתתפות המשנה לראש העירייה וראש מינהל החינוך רון כץ, צוות המינהל, יו"ר ועד ההורים העירוני אנה נבות ויו״ר ועד גני הילדים לירון חביב, בנושא יום החופשה של הצהרונים בפורים. לאחר הדיון ולבקשת העירייה ולפנים משורת הדין, הוחלט כי בפורים יהיה יום צהרון מלא וכך גם בל״ג בעומר. בנוסף, גנים שחוגגים פורים ביום ראשון ה-8.3, יוכלו לפנות למפעיל ולבקש להמשיך את היום עד לשעה 16:00 ולא עד השעה 12:00.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם המפעילים ו-ועדי ההורים על מנת להקל על ההורים ולהמשיך את שגרת הפעילות של הילדים. עלויות הצהרון בפתח תקוה הן מהנמוכות בארץ והנמוכות מבין הערים הגדולות. אנו קשובים לצרכי הציבור וחשוב לנו לספק מענה איכותי להורים. נמשיך לפעול לטובת התושבים ולספק להם את החינוך הטוב ביותר והשירות האיכותי ביותר".
מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ: "מדובר בהישג אדיר של מינהל החינוך וראש העיר עבור הורי ילדי העיר. אנו כל הזמן עם האצבע על הדופק, קשובים לצרכים, חותרים לעשייה איכותית ולשירות מיטבי למען הילדים הצעירים וההורים. נמשיך להציב את החינוך בראש!".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר