מתוך הסרטון של חברת לאנצ'ים
מתוך הסרטון של חברת לאנצ'ים

התלמידים יזמינו, הארוחות יגיעו לבית הספר. אז כמה זה יעלה ובאיזה תיכון זה יתחיל? (צפו בסרטון הסבר)

מדובר בפרויקט שנעשה בשיתוף עם ארגון עולמי בשם Food Revolution. התלמידים יוכלו להזמין באפליקציה מתוך תפריט מגוון ולקבל את הארוחות בבית הספר

פורסם בתאריך: 18.2.20 16:34

עיריית פתח תקוה, באמצעות החברה לפיתוח פתח תקוה יוצאת בפיילוט למשלוח ארוחות צהרים בריאות ישירות לבתי הספר בעיר ומשיקה את פרויקט של חברת לאנצ'ים (Lunchim), בשיתוף ארגון Food Revolution של השף ג'ימי אוליבר לתזונה נכונה לילדים ולבני נוער. התיכון הראשון בו יתקיים הפיילוט הוא תיכון בן גוריון. הפרויקט אותו מפעיל בארץ השף איתי פרקש מציע לתלמידים ארוחה מזינה וחמה על בסיס יומי שתגיע במשלוח לבית הספר על פי הזמנה מראש. התפריט שמוצע לתלמידים הוא ללא חומרים משמרים ונבנה על ידי שפיים מובילים.

צפו בסרטון הסבר של חברת לאנצ'ים

תיכון בן גוריון. צילום זאב שטרן

תיכון בן גוריון. צילום זאב שטרן

כיצד זה עובד? יש להרשם שבוע מראש באתר החברה בהתאם לימים אותם בוחרים, כלומר ניתן לבחור האם להזמין אוכל לכל השבוע או לימים ספציפיים והחיוב מתבצע מידי שבוע בהתאם להזמנה. עלות מנה היא 25 שקלים וניתן לשלם אך ורק דרך אתר החברה. מידי שבוע, ניתן לשנות את הימים, את המנות המוזמנות, לבטל או להקפיא את המנוי באזור האישי של כל תלמיד. האוכל כשר וכמו כן יש מנות אלרגניות על פי תפריט נפרד. כאמור, כבר בשבוע הבא, תוצב עמדה בתוך תיכון בן גוריון ובה נציג של החברה ייתן את המגשים לתלמידים לפי ברקוד שנשלח לנייד שלהם.

כנסו כאן לאתר החברה

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "אנחנו מודעים לעובדה שחלק מההורים, עקב עומס ולוח זמנים צפוף אינם מספיקים לבשל ארוחות חמות ומזינות מידי יום. בדיוק לשם כך חברנו לפרויקט לאנצ'ים, שיכול לספק ארוחות איכותיות לתלמידים עפ"י צורך ודרישה. המנות נבנו על ידי שפים מובילים והותאמו לתזונת בני נוער. נתחיל את הפרויקט בתיכון אחד ונרחיב את הפרויקט במידה ונמצא אותו כמוצלח. אנחנו פועלים על מנת לספק לכלל האוכלוסייה מידע וכלים לצריכת תזונה בריאה, לרבות סיוע של תזונאית עירונית שהחלה את תפקידה לפני כחצי שנה".

מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך, רון כץ: "הכי טוב לאכול אוכל של בית, אבל בימינו, לא כל יום ההורים מספיקים לבשל ולהכין ארוחת צהריים ביתית, ולכן מצאנו פתרון במסגרת התכנית של לאנצ'ים. במסגרת הפיילוט התלמידים יוכלו להזמין ארוחת צהריים חמה, מזינה ובריאה ישירות לבית הספר ושם באמצעות קוד יוכלו לאסוף את המנה שהזמינו. בהמשך נבחן את הרחבת התוכנית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר