אנה נבות. צילום: זאב שטרן
אנה נבות. צילום: זאב שטרן

הנהגת ההורים הארצית החליטה על שביתת מחאה. ומה הוחלט בפתח תקוה?

ההנהגה הארצית החליטה על שביתת אזהרה בת שעה מחר, יום שישי. זאת במחאה על הרפורמה בחינוך המיוחד. בפתח תקוה הוחלט לא להשתתף בהשבתה למרות תמיכה במאבק

פורסם בתאריך: 20.2.20 13:14

הנהגת ההורים העירונית של פתח תקוה, הודיעה כי לא תצטרף ביום שישי לשביתת האזהרה בת השעה במוסדות החינוך בארץ, אותה יזמה הנהגת ההורים הארצית במחאה על הרפורמה בחינוך המיוחד. יו"ר הנהגת ההורים בעיר, אנה נבות, הסבירה כי בפתח תקוה לא יצטרפו למחאה הקרובה, למרות שמדובר במחאה צודקת ונכונה, והם כמו ההנהגה הארצית והסתדרות המורים, מתנגדים לרפורמה במתכונתה הנוכחית.
בהודעה ששלחה נבות נכתב: "משרד החינוך מתכנן ליישם את רפורמת החינוך המיוחד (חוק ההכלה והשילוב) בשנת הלימודים הקרובה בבתי הספר. אנו, ההנהגה העירונית כמו ההנהגה הארצית והסתדרות המורים מתנגדים לרפורמה במתכונתה הנוכחית. הפגיעה היא בכלל ילדי ישראל ובצוותי החינוך. הורי פתח תקווה יצאו למאבק ארצי בתחילת השנה והשבתנו את כל מוסדות הלימוד בעיר, המחאה היא צודקת ונכונה. בעקבות הפרסומים בתקשורת על השבתה אנו מבהירים: בשישי הקרוב 21.2 לא נשבית את מערכת החינוך בפ"ת והלימודים יתקיימו כרגיל, הנושא נמצא על סדר יומה של ההנהגה העירונית. אנו מאמינים שניטול חלק פעיל בהמשך המאבק הצודק למען הילדים כולם".
מטי חי, נציגת ההורים לילדים עם צרכים מיוחדים בהנהגת ההורים העירונית, בפורום החינוך המיוחד הארצי וחברה בקבוצת הורים מיוחדים פתח תקווה, אמרה בתגובה: "אני תומכת לגמרי בהחלטה שהתקבלה בהנהגה העירונית שלא לשבות ביום שישי. התזמון שלה לא יביא לתוצאה הנכונה. לתפישתי כאמא לילד עם צרכים מיוחדים יש לשלב את כל הילדים מכל הצרכים במערכת החינוך של כולנו באופן מקצועי ונכון. מערכת החינוך חייבת להתמקצע במידי בכל היבט ובוודאי בהכלת כלל התלמידים. שילוב נכון, מקצועי ומגוון עם התקציבים הראויים לנושא החשוב הזה יתן מענה לכל הילדים. בכל כיתה יש קשת של ייחודיות ויש לתת לכל אחד מענה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר