הרב תחומי א'. צילום זאב שטרן

בגלל הקורונה: בוטל המסע לפולין של הרב תחומי א'

בהנחיית משרד הבריאות הוחלט לבטל את המסעות שתוכננו עד לתאריך 4.3. תלמידי הרב תחומי א' אמורים היו לטוס הלילה

פורסם בתאריך: 23.2.20 17:56

בהתאם להנחיית משרד הבריאות החל מהערב יום ראשון, לא תצאנה משלחות של תלמידים לפולין. ההחלטה חלה בשלב זה על המשלחות שאמורות לצאת לפולין החל מהיום ה-23.2.2020 ועד לתאריך ה- 4.3.2020. מדובר ב-29 משלחות שכוללות 3,087 תלמידים וביניהן המשלחת מתיכון עמל א'- הרב תחומי א' שהיתה אמורה לצאת הלילה ובה 35 תלמידים ושלושה מורים.
ברב תחומי א' עקבו כבר משעות הבוקר אחרי הודעות משרד החינוך, לאחר ששר החינוך רפי פרץ הודיע בשעות הבוקר שהנושא נבדק. "מהרגע שהנושא עלה בתקשורת התחלנו לקבל מסרים שאולי המסע לא ייצא לפועל", אומר הורה מבית הספר, "יצרנו קשר עם בית הספר שאמר שברגע שתהיה להם תשובה הם יעדכנו אותנו. מצד אחד אנחנו מבינים את משרד הבריאות שלא לוקח צ'אנס ומצד שני הילדים מאוד התאכזבו".

בבית הספר מציינים שהם נמצאים בקשר מול משרד החינוך לגבי כל הנושא הכספי, מאחר והתשלומים כבר הועברו לחברות התעופה ולבתי המלון. התשלום עבור הטיסות, הלינה וההוצאות בפולין ישמש לקיום המסע בעתיד. "יש עוגמת גדולה אצל הילדים, החל מזה שהם רכשו לטיול ציוד, אוכל וכל המערכת של בית הספר שונתה, אבל כמובן הבריאות היא לפני הכל", אומרים בבית הספר ומציינים: "אנחנו פועלים על פי הנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות וברגע שקיבלנו את ההודעה, המנהלת העבירה לתלמידים ולהורים, כפי שהתקבלה".
שר החינוך רפי פרץ אמר: ״בהתאם להנחיות משרד הבריאות כרגע אנחנו נאלצים להפסיק את המסעות לפולין. אני מבקש להדגיש, בכל המשבר הנוכחי, משרד החינוך פועל אך ורק לפי הנחיות משרד הבריאות. זה נכון לגבי בתי הספר שבאו במגע עם הקוריאנים וזה תקף גם לגבי המסעות לפולין. עדיף היערכות יתר על היערכות חסר. משרד החינוך ימשיך לעדכן בהתאם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר