חברי מועצת הנוער העירונית ומשלוחי המנות
חברי מועצת הנוער העירונית ומשלוחי המנות

לא שכחו אותם: מועצת הנוער חילקה משלוחי מנות לבני נוער שנמצאים בבידוד

חברי המועצה בשיתוף בתי הספר חילקו כ-30 משלוחי מנות, שהונחו בפתח בתי נערים ונערות שנמצאים בבידוד. "החלטתי שבחג הזה אף אחד לא ירגיש לבד", אמר יו"ר המועצה, ליאור סמוליאנוב

פורסם בתאריך: 10.3.20 16:28

מועצת הנוער העירונית, בשיתוף בתי הספר העל יסודיים, חילקה כ-30 משלוחי מנות לנערים ונערות שנמצאים בבידוד בשל נגיף הקורונה ולא יכולים לחגוג את חג הפורים בבתי הספר או עם החברים. התלמידים אספו חטיפים וממתקים מתלמידי בתי הספר וחברי המועצה ארזו את משלוחי המנות. את המשלוחים המוכנים הניחו בפתח ביתם של התלמידים שנמצאים בבידוד על פי נתונים שאספו מתושבים ובני נוער. "חשבתי על הפרויקט כאשר הבנתי שבני נוער בגיל שלי יהיו מנותקים מחברה במשך שבועיים", אומר ליאור סמוליאנוב, יו"ר מועצת הנוער העירונית, "ולכן החלטתי שבחג הזה אף אחד לא ירגיש לבד".

מועצת הנוער העירונית מחלקת משלוחי מנות לנערים בבידוד

בתוך כך גם ראש העיר רמי גרינברג חילק עשרות משלוחי מנות לתושבי ותושבות העיר הנמצאים בבידוד. המשלוחים הונחו במפתן הדלת במטרה לשמח את הנמצאים בבית. גרינברג אמר: ״רצינו לשמח את התושבים הנמצאים בבידוד ולתת להם משלוח מנות צנוע לשמח את ליבם. גם מועצת הנוער חילקה משלוחי מנות לבני נוער הנמצאים בבידוד, כמובן תוך שמירה על כל כללי הזהירות״.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר