חלוקת פרחים בבית העלמין סגולה ע"י תנועת הנוער העובד והלומד. צילום תנועת הנוער העובד והלומד

חניכי נוער העובד מחלקים זרי פרחים בבית העלמין למשפחות השכולות

בדרך כלל יוצאים החניכים לבית העלמין ביום הזיכרון, זאת במסגרת פרויקט "זר לנופל – צרור פרחים למשפחות השכולות"

פורסם בתאריך: 27.4.20 11:02

על רקע ההחלטה שלא לאפשר הגעה לבתי העלמין ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בעקבות הקורונה, החליטו במשרד הביטחון ובנוער העובד והלומד, לחלק זרי פרחים בימים אלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות. זאת, על מנת לתמוך במשפחות השכולות, המגיעות בימים אלה להתייחד עם יקיריהן. כך עלו אתמול (ראשון) חניכי תנועת הנוער העובד והלומד לבית העלמין סגולה וחלקו זרי פרחים למשפחות השכולות. חניכי התנועה הגיעו בזוגות ויגיעו גם היום.
בנוער העובד מציינים שכבר 39 שנה יוצאים חניכי התנועה בכל יום זיכרון לחללי צה"ל, לחלק זרי פרחים למשפחות השכולות ולציבור הרחב בבתי עלמין בכל הארץ. מפעל זה, "זר לנופל – צרור פרחים למשפחות השכולות", נוסד על ידי שותף ותיק של התנועה, שמעון אהרון, מגדל פרחים מכפר רות, ומתקיים כל שנה בשיתוף פעולה מלא עם היחידה להנצחת החייל – אגף משפחות והנצחה במשרד הביטחון.

נטע ארד, רכזת "זר לנופל" בבית העלמין סגולה בפתח תקווה, אמרה: "יצאנו הבוקר לחלק זרי פרחים בבית העלמין הצבאי בסגולה יחד עם משרד הביטחון ובהקפדה יתרה על כל הנהלים. דווקא בתקופה הזאת, הרגשתי צורך לתמוך במשפחות השכולות ולהראות להן שהן לא לבד. התרגשתי לראות את ההערכה בעיניים של בני המשפחות, ואמשיך להגיע לחלק פרחים גם בימים הבאים, כל עוד זה אפשרי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר