גן הוורדים ברחוב פרץ פסקל, של רשת מעיין החינוך התורני
גן הוורדים ברחוב פרץ פסקל, של רשת מעיין החינוך התורני

דיבורים כמו חול: להורי הגן שהחצר שלו נותרה מאחור נמאס

בגן הוורדים ברחוב פרץ פסקל, גן של רשת מעיין החינוך התורני, החצר עדיין עם חול, מלוכלכת וקיימת סכנת זיהום. בעירייה אומריפ שהאחריות היא של מעיין החינוך התורני

פורסם בתאריך: 21.6.20 14:58

הורים לילדים מגן הוורדים ברחוב פרץ פסקל, גן של רשת מעיין החינוך התורני, מתלוננים שלמרות שכמעט בכל הגנים בעיר הותקן בחצרות דשא סינטטי במקום חול, הגן שלהם נשאר מאחור והחצר כולה מלאה בחול. עוד הם טוענים שהחצר מטונפת ומזוהמת וזה מסכן את הילדים. ההורים מוסיפים שלמרות שמדובר בגן ששייך לרשת מעיין החינוך התורני, הגן מתוקצב על ידי העירייה ומדוברי בילדי העיר ולכן יש מקום שהעירייה תסייע. מנגד טוענים בעירייה, שהמבנה הוא אמנם עירוני, אבל הרשת מקבלת תמיכות על פי חוק והיא בוחרת איך לנווט את הכספים והאחריות כולה היא של מעיין החינוך התורני. ברשת אומרים כי השיפוץ לא מתבצע מאחר ולצערם העירייה הודיעה כי בסוף השנה עליהם לפנות את המבנה.

"לפני הקורונה היינו בקשר עם ראש העיר לגבי החלפת הדשא והוא הפנה אותנו למעיין החינוך התורני, שהם טוענים שראש העיר לא מתקצב אותם ואין להם את היכולת לשפץ את החצר. החצר של הגן שלנו מזעזעת, החול מלוכלך ומזוהם ונראה שלמעלה משנתיים לא ניקו את החצר. חתולים מגיעים למקום, החול מסריח וזה מאוד מפחיד ואנחנו מרגישים שאנחנו לא מקבלים את המענה ולא אכפת להם מהילדים שלנו. הם משחקים פינג פונג על חשבון הילדים שלנו".
מלשכת דובר העירייה נמסר: "רשת מעיין החינוך התורני, כמו עמותות רבות אחרות הפועלות בעיר, מקבלת כספי תמיכות מהעירייה. בכספים אלו הרשת אמורה להשקיע בין היתר גם בגנים שברשותה ובפעילות השוטפת. זאת בשונה מהגנים העירוניים אשר נמצאים באחריות מלאה של הרשות".

תגובת רשת מעיין החינוך התורני פתח תקוה: "כרשת חינוך מובילה בפתח תקווה אנו נותנים מענה מקצועי גם לילדי החינוך המיוחד כמו הגן ברחוב פסקל. הייתה תוכנית לשיפוץ החצר, אך לצערנו העירייה הודיעה לנו בתחילת השנה כי בתום שנת הלימודים עלינו לפנות את המבנה והיא תדאג לנו למבנה חלופי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר