חמל חינוך פתח תקוה. צילום עיריית פתח תקווה
חמל חינוך פתח תקוה. צילום עיריית פתח תקווה

נוכח ההחמרה במצב בבתי הספר בפתח תקוה: העירייה פותחת חמ"ל חינוך

החמ"ל יופעל על ידי אנשי מינהל החינוך עד לסיום שנת הלימודים. המטרה: לספר תמונת מצב עדכנית ומהימנה לתושבים שיוכלו לפנות בטלפון או המייל

פורסם בתאריך: 14.6.20 18:13

ראש העירייה רמי גרינברג, ומ"מ וראש מינהל החינוך רון כץ, החליטו על פתיחת חמ"ל אשר יספק מענה לתלמידים, הורים וצוותי חינוך בכל הקשור ללמידה בתקופת הקורונה. לאור השינויים החלים מעת לעת בהנחיות משרד החינוך והבריאות ולאור העובדה כי קיימת בעיר עלייה במספר הנדבקים ובמספר התלמידים והמורים הנאלצים להיכנס לבידוד, הוחלט על פתיחת החמ"ל שיספק מענה אמין ומדויק.
החמ"ל אשר הוקם בסמוך למשל"ט ברחוב קארו, יופעל ע"י אנשי מינהל החינוך בשיתוף אגף ביטחון וחירום ויספק מענה בתקופת הקורונה עד לסיום פעילות מוסדות החינוך.

החמ"ל יפעל החל ממחר (יום שני 15.6) מהשעה 07.00 ועד השעה 21.00, בטלפון שמספרו 03-7738512. ניתן לפנות לחמ"ל גם באמצעות המייל [email protected]
גרינברג אמר: "ראינו כי המידע אינו מספיק ברור ואינו נהיר לכולם ובמקרים בהם יש חשש להדבקה הציבור אינו יודע כיצד לנהוג ולכן פתחנו את החמ"ל. הצוות במקום יהיה בקשר ישיר עם מוסדות החינוך בעיר ועם צוותי החירום. התושבים שיתקשרו יקבלו תשובות אמינות ומהימנות כך שאי הוודאות תצטמצם. חשוב לנו לעשות כל שניתן כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה ולשמור על בריאות הציבור. אני קורא שוב לכל הציבור להמשיך ולנהוג באחריות, לעטות מסכה בעת היציאה מהבית, להקפיד על היגיינה ועל שמירת מרחק מאנשים סביב. גם התלמידים בהפסקה מתבקשים להימנע ממגע ולהקפיד על ההנחיות".
כץ אמר: "הגנים ובתי הספר הם מקום מפגש למאות תלמידים ואנשי הוראה ואנו מבקשים לעשות כל שניתן כדי לשמור על בריאותם. החמ"ל ייתן מענה לכל מי שההוראות אינן ברורות לו או במקרים בהם יש חשש להדבקה ויש צורך בהוראות מדויקות כיצד לנהוג. אנו נפעל בצורה מסודרת ומיטבית על מנת לשמור על בריאות הציבור ובמקביל לספק לתלמידים המשך למידה מסודרת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר