ג'ודו. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

15 חניכים וחמישה מדריכי ג'ודו נחשפו לילד שנדבק בקורונה, בין החניכים תלמידים בשני בתי ספר

החניכים והמדריכים ממועדון ג'ודו באם המושבות נכנסו לבידוד, הם נחשפו לחולה קורונה מבי"ס אריק איינשטיין. בין החניכים גם תלמידים מבי"ס פאול קור. שלושה מדריכים ושני חניכים כבר קיבלו תוצאות שליליות

פורסם בתאריך: 17.6.20 08:03

15 חניכים וחמישה מדריכים ממועדון הג'ודו ורדי שברחוב שרגא רפאלי בשכונת אם המושבות, התבקשו להיכנס לבידוד לאור חשיפה לחולה קורונה מאומת. בין החניכים ילדים מבתי הספר פאול קור ואריק איינשטיין. הילדים נחשפו לחולה קורונה מאומת בתאריך ה-7.6 וה-10.6 והמועדון שקיבל על כך הודעה ממשרד הבריאות עדכן את החניכים שכל מי שהיה במועדון ב-7.6 צריך להישאר בבידוד עד ה-21.6 וכל מי שהיה בשיעור ב-10.6 צריך להישאר בבידוד עד ה-24.6.

"מדובר על קבוצה אחת של תלמידי כיתות א' שמתאמנים במועדון", מספר דור ורדי, "בקבוצה היה תלמיד מבית הספר אריק איינשטיין שהמורה שלו נדבקה בקורונה וכנראה הדביקה אותו. ברגע שקיבלנו עדכון ממשרד הבריאות עדכנו את המשפחות והמקום עבר חיטוי וניקוי על פי הנהלים. יש לציין שבין אימון לאימון אנחנו מחטים את המקום. בנוסף, למרות אישור משרד הבריאות וכנראה בגלל אינטואיציה אישית, האימונים היו ללא מגע בין החניכים והיה מרחק של שני מטר מאחד לאחד".

בינתיים הבוקר דווח כי ורדי עצמו, שלושה מדריכים ושני חניכים נמצאו שליליים, בהמשך יגיעו תוצאות נוספות. האימונים במועדון ממשיכים כרגיל בהדרכת מדריכי המועדון. לאור לחץ של הורי פאול קור, בית ספר שלא נסגר, הוציאה מנהלת בית הספר אסנת סחייק מכתב להורים ובו כתבה שהם התבשרו ששישה מילדי כיתות א' נחשפו במהלך חוג לחולה מאומת ולפיכך הם ואחיהם הלומדים בבית החינוך נכנסו לבידוד החל מיום שני השבוע. "נכון לעכשיו הילדים חשים בטוב, אך הם מחויבים בבדיקה, כל ששת הילדים מופנים לבדיקה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מתאמן

    מועדון שהוא קודם כל משפחה. שמרו על הכללים על חודו של יוד כדי שלכל המתאמנים יהיה בית מחוץ לבית (ולחלק מהמתאמנים גם פשוט בית). מקווה שייפתח שוב בקרוב

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר