שבט ברק, ילד עם מסכה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

חולה קורונה ביקר בסניף הצופים שנסגר, חולה מאומת ביקר במרכז נוער

יומן קורונה: חולה קורונה במרכז הנוער במחנה יהודה, ושני תלמידים מבית הספר חיים חפר נכנסו לבידוד

פורסם בתאריך: 21.6.20 12:46

הורי בית הספר חיים חפר באם המושבות קיבלו במוצאי שבת הודעה על כך ששני ילדים הלומדים בבית הספר, נכנסו ביום שישי לבידוד, עקב קרבה ראשונית לחולה קורונה מאומת. בבית הספר ציינו שבשלב זה, ההנחיות שקיבלו ממשרד החינוך, משרד הבריאות, והעירייה, הן כי אין צורך בפעולות נוספות והלימודים לילדי שכבות א׳-ד׳ מתקיימים בבית הספר ללא שינוי. ילדי שכבות ה׳-ו׳ החלו היום בכל מקרה בלמידה מקוונת מרחוק מהבית. עוד ציינו שהם יקפידו הקפדה יתרה על מדידת חום ומילוי הצהרת בריאות של ההורים בכל בוקר, וביקשו לשלוח את הילדים עם מסיכות בגודל מתאים לגילם. כן המליצו בבית הספר לצייד את התלמידים בתיק במסכות נוספות וכן אלכוג'ל ומגבונים.

בנוסף לכך, במוצאי שבת פרסם ראש העירייה רמי גרינברג שחולה קורונה מאומת ביקר בסניף הצופים – שבט ברק שממוקם ברחוב קיבוץ גלויות מאחורי חטיבת ברנר. השבט פעל בקפסולות ומדובר בקפסולה של כיתה ט'. לכן כל הקפסולה התבקשה להכנס לבידוד ולעשות בדיקות מול קופות החולים. גרינברג ציין שכל מי שבקפסולה לא רשאי ללכת למוסדות חינוך. אחים ואחיות של מי שבקפסולה יוכלו ללכת למוסדות חינוך רק בתנאי שבביתם יש בידוד מלא מאותם אח או אחות שבבידוד. הסניף ייסגר לגמרי עד לבירור התוצאות והבהרת תמונת המצב.

גרינברג פרסם גם שחולה מאומת נוסף, שהה במרכז הנוער של מחנה יהודה ברחוב הבעל שם טוב , בימים שני ורביעי, בשבוע האחרון, וגם במקרה הזה כל מי שהיה במרכז בפעילות בימים אלו מתבקש להכנס לבידוד, לא ללכת לבית הספר, להיות בקשר עם קופת החולים לטובת בדיקה ולעדכן את מנהל המרכז בתוצאות הבדיקה. האחים והאחיות של מי שהיה במרכז יכולים ללכת למוסדות החינוך רק בתנאי שיש בידוד מלא בבית ממי שצריך להיות מבודד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר