מכון פסגות
מכון פסגות

העירייה מרגיעה: מכון פסגות הנוכחי לא ייסגר עד שלא ייפתח מחדש במיקום אחר בעיר לא ידוע מתי ייפתח מחדש

"עד שהילדים חזרו לשגרה של טיפולים, קיבלנו הודעה בוואטסאפ שהמכון ייסגר מעכשיו לעכשיו", אומרת אחת האמהות. העירייה הבטיחה שסגירת המקום הנוכחי ופתיחת המכון במיקום אחר ייעשו במקביל

פורסם בתאריך: 29.6.20 08:10

הורים לילדים שקיבלו שירות במכון פסגות ברחוב הרב קוק, מספרים כי קיבלו הודעה שהמקום ייסגר בימים הקרובים, מאחר והעירייה זקוקה למבנה לטובת בניית גני ילדים. לדברי ההורים מדובר במכון אשר מעניק שירות בשבוע לכ- 500 ילדים שמקבלים טיפולים פרא רפואיים וכרגע הם נמצאים בבעיה, מאחר ואין מקום אחר בעיר שיכול לתת להם מענה, בהסדר של קופות החולים. עוד טוענים ההורים, שגם אם יימצא מקום חדש, צריך להירשם מחדש והמתנה לוקחת כשמונה חודשים מהרגע הגשת המסמכים ועד תחילת הטיפולים. בעירייה מסבירים שהמקום יוסב לצורך גנים לטובת התושבים המתגוררים בסמוך, ואילו מכון פסגות ייפתח מחדש במיקום אחר. בעירייה הבהירו שמכון פסגות הנוכחי לא ייסגר עד שייפתח במיקום אחר בעיר, כך שההורים והילדים לא ייפגעו. 

"קיבלנו הודעה בוואטסאפ מהמכון שהעירייה החליטה על סגירה והמכון ייסגר מעכשיו לעכשיו, ככל הנראה כבר בשבוע הבא". מספרת אמא לילד. "ניסינו לברר מה הסיבה ונאמר לנו שהם צריכים את המקום לטובת הקמת גני ילדים. אני לא מבינה למה לסגור את המכון לטובת גני ילדים?, הרי זו לא הפתעה שהגן היה צריך להיפתח, היו צריכים להתארגן מראש. אנחנו מבקשים שלא יקימו את הגן על חשבון המכון. מי שסובל מכך, זה ילדים עם צרכים מיוחדים ועכשיו ישלחו אותנו לעמוד בתור במכון מחוץ לעיר".

אם אחרת מוסיפה: "לצערי, אף אחד לא באמת בדק את הצורך של המקום, כמה ילדים מטופלים בו וכמה חדרי טיפולים יש. אחרי שקבלנו את המכתב, פניתי לעירייה ולעוזר ראש העיר והם התחילו לשאול שאלות ואמרו שינסו למצוא מבנה חלופי. אבל אין להם מושג מתי זה יהיה ואיפה וגם להקים מקום חדש יעלה הרבה כסף ובינתיים מי שסובל מכך הם הילדים שלנו. צריך להבין שבמשך שלושה חודשים, בזמן הקורונה, הילדים ישבו בבית ולא קיבלו טיפולים ועד שסוף סוף חזרנו לשגרה, רוצים להפסיק זאת", היא אומרת בכעס. "אף אחד לא התייעץ איתנו, לא ביקש לדעת מה הצרכים של הילדים ולא נותן לנו חלופה אמיתית".
מלשכת דובר העירייה נמסר: "המבנה ברחוב הרב קוק שימש בעבר כגן ילדים ומשיקולים שונים הוא הוסב למרכז פסגות, מה שפגע באוכלוסייה המקומית ואילץ אותה לשלוח את הילדים לגנים מרוחקים באופן יחסי. בשנת הלימודים הבאה המבנה יחזור לשרת את ילדי האזור ובו יוקמו מחדש שני גני ילדים. פעילות המרכז עצמו, המשרת את כלל התושבים בפתח תקוה יועתק לקרבת מקום. נציין כי התלמידים שעד כה קיבלו שירות מהמרכז ברח' הרב קוק, יקבלו בעתיד שירות טוב יותר ומשופר במקום החדש. ובמקביל, הילדים הגרים באזור יקבלו מסגרת גנים ליד ביתם. על כן מדובר בפתרון הראוי והנכון ביותר לכל הצדדים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אין שם

    מכון פסגות כבר הודיעו על ביטול לכל הילדים שממתינים .על מי בדיוק עיריית פתח תקווה מנסה לעבוד?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר