משרדי מקפ"ת. צילום: זאב שטרן
משרדי מקפ"ת. צילום: זאב שטרן

איפה הכסף: מקפ"ת לא החזירה להורים את התשלום שנגבה עבור חוגי מרץ, בעירייה לא יודעים מתי זה יקרה

במקביל לכך שהיא מחזיקה בכסף של ההורים ממרץ, ממשיכה מקפ"ת לגבות תשלומים שוטפים מאז שהפעילות חודשה. להורים שפנו וביקשו החזר נאמר באופן תמוה שזה יקרה כשמקפ"ת תחזור לפעילות מלאה

פורסם בתאריך: 2.7.20 13:15

הורים לילדים שהיו בפעילות של מקפ"ת, ביול"א (צהרון שמקפ"ת מפעילה בחלק מהשכונות) וכן בחוגים בשעות אחר הצהריים, כועסים על כך שלמרות שחלפו כמעט ארבעה חודשים מאז שהופסקה הפעילות באמצע מרץ, בשל מגפת הקורונה, ובהמשך חזרה לפעילות מלאה, הם עדיין לא קיבלו  את ההחזר הכספי עבור מחצית מחודש מרץ, תקופה בה לא הייתה פעילות ועבורה הם חוייבו בתשלום.
כזכור, הפעילות הופסקה ב-15 במרץ, אך מאחר וההורים משלמים חודש מראש, התשלום עבור מרץ כבר נגבה. בעירייה מציינים שהכסף יוחזר למי שמעוניין לאחר חזרה מלאה לפעילות של מקפ"ת, אך לא יודעים מתי זה יקרה. במקביל מקפ"ת ממשיכה לגבות תשלום שוטף מאז שהפעילות חודשה. "את הכסף עבור החוגים והצהרונים שחזרו לפעילות, מקפ"ת יודעת לגבות, אבל כשהם צריכים להחזיר, התשובה שלהם שהם לא חזרו עדיין לפעילות מלאה", אומר בכעס אחד ההורים.
"דיברתי כמה פעמים עם נציגת מקפ"ת, אבל היא לא יודעת להגיד לי מתי נקבל את הכסף חזרה עבור מחצית מחודש מרץ", אומרת אחת האמהות. "צריך להבין שיש הורים שיש להם כמה ילדים גם בצהרונים וגם בחוגים, והכסף הזה הוא מאוד משמעותי עבורם. אני לא מצליחה להבין מה הסיבה שהם לא מחזירים את הכסף ומושכים אותנו פעם אחר פעם בלי לתת לנו באמת תשובות. הם רק אומרים שזה יקרה כשמקפ"ת תחזור לפעילות, וכששואלים מתי זה יקרה, התשובה עוד כמה חודשים".
אמא נוספת מספרת: "הילדים שלי נמצאים בסך הכל בארבעה חוגים, נכנסתי לכרטיס אשראי ואני רואה שחייבו אותי בסכום של 1,200 שקלים עבור חודשים יוני יולי. קודם כל, אף אחד לא שאל אותי האם זה בסדר לחייב אותי חודשיים מראש ושנית, יש לי זיכוי ממרץ בסך של כ- 300 שקלים. כששאלתי למה חייבו אותי מחיר מלא ולא קיזזו, אמרו שזה לא ניתן ותישאר לנו יתרת זכות לשנה הבאה, מה גם שלא קיבלתי הנחת אחים. אני לא רוצה זיכוי לשנה הבאה, אני רוצה החזר עכשיו, זה חופש גדול ויש לנו הרבה הוצאות ולא הגיוני שמקפ"ת יחזיקו בכסף שלנו".

מלשכת דובר העירייה נמסר: "בדומה לפרטים שנמסרו בעבר, מקפ"ת תחזיר להורים את יתרת הימים בפעילות במהלך תקופת הקיץ. הורים שיבחרו לא לממש זאת יוכלו לקבל החזר עבור התשלום בחודשים הקרובים לאחר חזרה מלאה לפעילות במקפ"ת".

לשאלה  מתי במקפ"ת יחזרו לפעילות מלאה, השיבו בעירייה: "בחודשים הקרובים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר