מיכל אפרתי- מנהלת בן גוריון.
מיכל אפרתי מנהלת תיכון בן גוריו

"זו התרגשות מהולה בעצב". מנהלת בן גוריון עוזבת לטובת תפקיד בעיריית הוד השרון

מיכל אפרתי שניהלה בהצלחה את בית הספר השש שנתי בן גוריון במשך שמונה שנים נבחרה לנהל את אגף החינוך בעיריית הוד השרון

פורסם בתאריך: 30.7.20 20:06

מיכל אפרתי, אשר ניהלה בשמונה השנים האחרונות את בית הספר השש שנתי בן גוריון, עוזבת את ניהול התיכון, לטובת ניהול אגף החינוך של עיריית הוד השרון, שם תחליף את יפה עזרא שפרשה לגמלאות.
אפרתי עוסקת בתחום החינוך מזה כ-25 שנים ואת דרכה החלה בתיכון הראשונים בהרצליה, תחילה כמחנכת כיתת מב"ר ובהמשך רכזת שכבה וסגנית מנהלת. תיכון בן גוריון זכה בשנת 2018 בפרס חינוך ארצי לאקטיביזם חברתי, חדשנות פדגוגיות, ותכניות לימודים ייחודיות ופורצות דרך, אותן הובילה אפרתי. לצד זה משמשת אפרתי כחונכת פרחי הוראה מטעם המכון למנהיגות בחינוך "אבני ראשה" ומכללת בית ברל.
הודעתה של אפרתי, שהיא עוזבת את ניהול התיכון לטובת ניהול אגף החינוך בהוד השרון, הפתיעה לא מעט הורים ואנשי חינוך שציינו שמדובר באשת חינוך מקצועית, שהובילה את התיכון להישגים והצלחות לאורך השנים.
"בן גוריון זה הבית שלי ואחרי תהליך ארוך נבחרתי לתפקיד בהוד השרון. זו התרגשות גדולה מהתחלה חדשה ואתגר גדול שמהולה בהרבה עצב בגלל הפרידה", אומרת אפרתי בשיחה עם מלאבס. "בן גוריון זה מקום מיוחד, יש בו צוות נפלא וקהילה תומכת ומפרגנת והייתה לי זכות גדולה לקחת חלק בקהילה הזו. בית הספר הוביל בזכות צוות איכותי ומפואר, צוות ניהול שלו מחויבות מקצועית ואני בטוחה שהם ימשיכו את הדרך הזו. אני סומכת על העירייה שימצאו את האדם שינהל את בית הספר וימשיך את הדרך שאנחנו הולכים בה".

תיכון בן גוריון. צילום זאב שטרן

תיכון בן גוריון. צילום זאב שטרן

היא מציינת שאחד הדברים שהיו חשובים לה לאורך השנים זה שוויון ההזדמנויות: "היה חשוב לי לתת מענה לכלל האוכלוסיות שבית הספר קולט, מהחינוך המיוחד ועד המצטיינים. להתאים לכל אחד את מה שמתאים לו ולא לוותר על אף תלמיד. אני נמצאת בחינוך כדי לא להסתכל באופן חד מימדי על דברים. אנחנו מתעסקים בנשמות של ילדים ושל מורים ואי אפשר לנהוג בכל אחד באותו אופן. אי אפשר לבוא ממקום של כוחנות ולכן אני חושבת שההישג הגדול של בית הספר הוא שהוא מסתכל לילדים בגובה העיניים ונמצא שם עבור הילדים. היו לא פעם ילדים שהלכתי להעיר אותם לבחינות מהמיטה והיו תלמידים שאמרו שלא יסיימו בגרות והם סיימו בהצלחה וזה בזכות מאמצים של בית הספר ובכך אני מאוד גאה".

אפרתי הדגישה שתקיים חפיפה מסודרת ותסייע למי שיחליף או תחליף אותה ככל יכולתה, על מנת להעביר את התפקיד ללא זעזועים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דניאל

    אשת חינוך מהמעלה הראשונה אבל קודם כל היא אדם ויש בה הרבה אדם פתח תקוה הפסידה הוד השרון זכתה למרות שהעזיבה שלה פתאומית ומבאסת אבל אני בכל זאת שמח בשבילה על ההתקדמות ומאחל לה המוון המון הצלחה תודה למלאכית שפגשתי בדרך עלי והצלחי.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תיכון בן גוריון הוא תלת שנתי. יש את חטיבת בן גוריון (3 שני).

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר