מימין: כרמית נפתלי, נועה בן יוסף, רוית סירי. צילום פרטי

יוזמה יפה: שלוש נשות חינוך מגייסות תרומות לקניית מחשבים לילדים מפתח תקוה

כשנועה בן יוסף שאלה תלמיד מהעיר אותו חנכה על הלמידה מרחוק, הוא ענה שלא למד כי אין לו מחשב. אחרי שהיא וחברותיה תרמו את המענק שקיבלו הן ממשיכות במסע ההתרמה כדי לסייע לתלמידים נוספים

פורסם בתאריך: 11.8.20 11:16

מאז החליטה המדינה להעביר לכל אזרח מענק בגובה 750 שקלים בעקבות משבר הקורונה, יצאו לדרך מספר יוזמות יפות של תרומות. יוזמה אחת מקומית ומיוחדת מגיעה משלוש נשות חינוך מהעיר, שהחליטו לתרום את המעניק שלהן כדי לסייע לתלמידי אחת החטיבות בעיר, שחלקם מגיעים ממשפחות מעוטות יכולת, לקבל מחשב נייד שיאפשר להם לפתוח את שנת הלימודים הבאה במסגרת הלימוד מרחוק.

אחת היוזמות היא נועה בן יוסף, שחנכה בהתנדבות ילד באחת החטיבות בעיר. "כששמענו שעומד להגיע המענק, יחד עם עוד שתי חברות שעובדות גם הן בתחום, החלטנו לעשות עם זה משהו טוב", מספרת בן יוסף. "שלושתנו רצינו לעשות משהו שקשור לחינוך. שאלתי את אותו ילד שאני חונכת אם יש לו מחשב בבית, הוא ענה שלא. אז שאלתי אותו 'מה עשית כשלמדו מרחוק?', אז הוא ענה שהוא פשוט לא למד".

בעקבות השיחה הזאת החליטה בן יוסף, יחד עם חברותיה כרמית נפתלי ורוית סירי, לעשות מעשה. אחרי שגייסו את הכסף עבור מחשב לאותו ילד, החליטו להרחיב את היוזמה. "שאלתי את היועצת בחטיבה לכמה ילדים אין מחשב", אמרה בן יוסף. "הם ענו שהעירייה מאוד עזרה, אבל עדיין ישנם 12 ילדים ללא מחשב לקראת תחילת השנה".

כעת היעד שלהן הוא 30 אלף שקלים עבור 12 מחשבים, כאשר עד כה גייסו כבר 17 אלף שקלים. "התחלנו לגלגל את זה דרך חברים ופייסבוק ואנחנו עדיין בתוך זה", היא מספרת. "תאריך היעד הוא ה-20.8, כי אנחנו רוצים להספיק עד ה-1.9, אז יתחילו הלימודים מרחוק. אנחנו רואים התגייסות של עוד ועוד אנשים ואחרי שנשלים את היעד הזה בהצלחה נשמח שבהמשך זה יתרחב".

לתרומה לפרויקט לחצו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משה אפטר פ"ת גימלאי משטרה.

    נשים יקרות שאוספות תרומות למחשבים, אני ברצון מעוניין לתרום אך עם הפרטים דרך הפאלפון תלחץ כאן, תלחץ שם אני לא מסתדר,, יש לכם דרך אחרת בבקשה.

  2. אביגרינמוטי

    אני בודד מכור למחשב-למה לקבור אותם בגיל כזה צעיר בתוך עולם המחשבים? שיהיו מכורים כמונו? חבל. מי שאכפת לו מילדים שירחיק אותם גם ממחשבים-קורונה פחות מסוכנת מזה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר