בית ספר אלימלך כנר. צילום באדיבות בית הספר

מתחילים בכיתה א': בית ספר אלימלך כנר עתיד להפוך לבית ספר מונטסורי

מדובר במסלול צומח שיחל בשנה הקרובה בכיתות א'. המטרה היא שבית הספר יצמח לשיטה ובבוא היום כל תלמידיו ילמדו בשיטה המונטסורית

פורסם בתאריך: 20.8.20 11:31

בשנת הלימודים הקרובה (תשפ"א) ייפתח בבית הספר אלימלך כנר בשכונת כפר גנים, מסלול לימודים צומח, ברוח החינוך המונטסורי. המסלול יחל בכיתות א' עבור תלמידי בית הספר. הנהלת בית הספר ומחנכות הכיתות נערכו להתאמת הלמידה עבור התלמידים. כך למשל עודכנה תכנית הלימודים, נרכשו עזרי למידה וסביבת הלמידה תוכננה בהתאם לשיטה. המטרה היא שבית הספר יצמח לשיטה ובבוא היום, כל בית הספר יהיה מונטסורי.
החינוך המונטסורי שם דגש על למידה כוללנית, מקיפה ושלמה, המציבה במרכז את הצרכים של כל ילדה וילד ומכבדת אותם כאדם. גישה זו נשענת על עקרונות של מתן עצמאות, הרחבת מיומנויות הבחירה, לימוד מתוך חקירה, תנועה במרחב ולמידה דרך כל החושים. "עזור לי לעשות את זה בעצמי" – זה משפט מפתח המהווה מוטו מרכזי בשיטת חינוך זו שפותחה ע"י ד"ר מריה מונטסורי. צוות בית הספר מלווה ביועצת אקדמית המומחית בתחום.
ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "אני שמח לבשר כי החל מהשנה הקרובה, בית הספר אלימלך כנר ילמד ברוח השיטה המונטסורית. בשלב זה תלמידי כיתה א' ילמדו על פי השיטה ואחר כך ברבות השנים בית הספר יצמח לתוך השיטה. אני מאחל הצלחה רבה למנהלת איריס גלאי, לצוות בית הספר, לקהילה ולכל התלמידים והתלמידות. אנו מאמינים כי החינוך המונטסורי מאפשר לילדים לגדול ברוח עצמאית המעניקה ביטחון ומעודדת וסקרנות ולמידה עצמאית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר