מנהלת חדשה לבי"ס קיבוץ גלויות - איילת אלון

מנהלת חדשה לבית ספר קיבוץ גלויות

איילת אלון תחליף את מירב פלג בס שיוצאת לשנת שבתון. היא בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות, שניהם מאוניברסיטת תל אביב

פורסם בתאריך: 25.8.20 08:27

איילת אלון נבחרה לנהל את בית הספר היסודי קיבוץ גלויות בשכונת קרית אלון ותחליף את מירב פלג בס שיצאה לשנת שבתון. אלון היא בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב. היא בעלת תעודת הוראה במתמטיקה לבתי ספר על יסודיים ממכללת לוינסקי לחינוך. היא בוגרת התוכנית הדו שנתית "מנהיגות מתמטית" של מכון דוידסון. מרב פלג בס יוצאת לשבתון.

בשש השנים האחרונות עבדה אלון כמורה וכמחנכת בחינוך היסודי והעל יסודי, ובתפקידה האחרון שימשה כרכזת מתמטיקה בחטיבת הביניים בתיכון שש שנתי עירוני א' לאמנויות בתל אביב. בשנה האחרונה השתתפה בפרויקט "יוזמתמטיקה" של הקרן לעידוד יוזמות בחינוך וקרן טראמפ במסגרתו פיתחה מודל ללמידה מותאמת אישית במתמטיקה. בימים אלו מסיימת לימודי "הנחיית קבוצות בשילוב  אמנויות" באוניברסיטת בר אילן, ובשנה הבאה תלמד בתכנית להכשרת מנהלים של "אבני ראשה".

ראש העירייה רמי גרינברג בירך את אלון ואמר: "איילת מביאה איתה יזמות וחדשנות לבית הספר, אני מאחל לה לצוות ולכל קהילת ביה"ס הצלחה רבה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר