קרדיט הדמיה- אדריכל האולם - נתן פלדמן, קבלן - ארזי בר שדה

אולם הספורט בתיכון החדש ייקרא "אולם איחוד האמירויות". האופוזיציה: זה מבזה את פתח תקוה

עיריית פתח תקווה הודיעה שאולם הספורט שנבנה בתיכון ע"ש משה ארנס בשכונת כפר גנים ג' ייקרא "אולם ספורט ופנאי – איחוד האמירויות". תגובות כועסות באופוזיציה

פורסם בתאריך: 23.8.20 12:39

עדכון אחרון: 23.8.20 16:27

עיריית פתח תקווה הודיעה שאולם הספורט שנבנה בתיכון ע"ש משה ארנס בשכונת כפר גנים ג' ייקרא "אולם ספורט ופנאי – איחוד האמירויות". בהודעת העירייה נמסר כי כך הוחלט, "כהוקרה למדינה שתכונן בקרוב הסכם שלום היסטורי עם מדינת ישראל". ההודעה עוררה תגובות כועסות באופוזיציה שהודיעה שתתנגד.

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "הופתענו ושמחנו לשמוע כמו כולם על הסכם השלום הצפוי עם איחוד האמירויות, מדינה ערבית מודרנית. אני מאמין כי צפוי למדינת ישראל שיתוף פעולה אדיר במגוון תחומים עם איחוד האמירויות ומצאנו לנכון לקרא לאולם הספורט, החדש והמתקדם הנבנה בבית הספר החדש שנבנה בבנייה ירוקה, על שם איחוד האמירויות. זהו כבוד גדול לכולנו".

חבר המועצה מהאופזיציה, אורי אהד, אמר בתגובה: "מדובר ברעיון הזוי, אבל אני רוצה לשאול האם העירייה כבר החליטה? האם הייתה ועדת שמות? האם הייתה ישיבת מועצה? אנחנו נתנגד לצעד הפופוליסטי וההזוי הזה שנועד רק כדי שגירנברג ישיג כותרות על חשבון ביזוי פתח תקווה. הסכם השלום עוד לא נחתם, עוד לא ברור איך יהיה. האם סיימנו כבר להנציח אישי ציבור מקומיים וארציים בעלי שם? ברור שלא, אבל העניין הזה של האולם נותן כותרות עם השם גרינברג".

# # #

אולם הספורט נבנה בשטחו של התיכון ע"ש משה ארנס אשר היה בין תפקידיו הרבים גם שר החוץ ושר הבטחון של מדינת ישראל.

בין דובאי לפתח תקוה: הפוסט של עיריית פתח תקוה שזכה לביקורת ולתגובות ציניות של תושבים

האולם בשטח של 2,355 מ"ר ישמש כאולם כדוריד משולב עם מגרש כדורסל. באולם 650 מושבים לרווחת הקהל, שתי מחיצות לחלוקת האולם, פרקט איכותי והכנה לעמדת טלוויזיה. האולם במימון הפיס, הטוטו ועיריית פתח תקוה, ישמש בשעות היום את בתי הספר באזור ואחה"צ ישמש לחוגים ופעילויות. האדריכל האולם הוא נתן פלדמן, קבלן – ארזי בר שדה.

אולם הספורט על שם איחוד האמירויות מצטרף לכיכר על שם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שנחנכה ביולי 2019 ברחוב חיים עוזר וכן לכיכר ברחוב אריה בן אליעזר 18 בשכונת הדר גנים, על שם צילה ופרופסור בנציון נתניהו ז"ל, הוריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. יורם

    ולמה לא אולם רבת עמון? או אולם קהיר? גם אתם יש שלום. יאללה, רדו מכך וקראו לאולם על שם אישיות ישראלית מכובדת וישרת דרך ואולי על שם אחד מראשי העיר

  2. אסיף אפרים

    מיותר וגלולותי הליקוק המיותר ,
    משה ארנס חשוב שבעתיים ,
    אי אשכולות,
    מעליב ומקומם
    החלטה אומללה לגבי אולם הספורט

  3. רוני

    כל הכבוד לרמי שלנו אוהבים אותך ומעריכים על כל פיפס הכי קטן שאתה למעננו

  4. אסיף

    לשנות את שם בית החןלים בלינסון רבין לשם של נשיא סודן ,
    אולי יקנה ציוד צבאי ישן מישראל,
    בושו לכם דגי רקק מלחכי פיכא.

  5. אמיר

    ראש העיר שמכוון להיות חבר כנסת בליכוד כל מה שיעשה זה לאולם את שמו בעיני נתניהו. ואילו בפתח תקווה אין היועמ"ש ואין מי שיגיד לדיקטטור הזה מספיק ודי.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר