מיכל כהן אטיאס מנהלת בית ספר עוזי חיטמן, לבנה גזל בית ספר יסודות

חודש וחצי אחרי ה-1 בספטמבר: שתי מנהלות בתי ספר חדשות נכנסות לתפקידן

מנהלות בתי הספר היסודיים יסודות ועוזי חיטמן פורשות בימים אלה לגמלאות, ובמקומן נכנסות לתפקיד שתי מנהלות חדשות

פורסם בתאריך: 15.10.20 08:30

כחודש וחצי אחרי הפתיחה הרשמית של שנת הלימודים תשפ"א, מצטרפות שתי מנהלות חדשות לצוות המנהלות והמנהלים של החינוך בעיר וייכנסו לתפקידן בשני בתי ספר יסודיים בעיר. הן מחליפות מנהלות שזהו מועד פרישתן לגמלאות. מיכל כהן אטיאס תחליף את תמי סער בבית הספר עוזי חיטמן, ולבנה גזל תחליף את המנהלת הוותיקה יהלומה רוזן בבית הספר יסודות, אשר פרשו לגמלאות בימים אלה.

מיכל כהן אטיאס מנהלת בית ספר עוזי חיטמן

מיכל כהן אטיאס הינה בוגרת קורס הכשרת המנהלים אבני ראשה, בעלת תואר שני בתקשורת, ושימשה כסגנית פדגוגית ומנהלת שכבה בתיכון רבין בכפר סבא. בתפקידה הייתה אחראית על ניהול ופיתוח מקצועי של שדרת רכזי המקצועות, רכזי השכבות וכלל מורי בית הספר, תוך תכנון ובניית השתלמויות מוסדיות, ליווי והטמעת חדשנות פדגוגית בכיתות המב"ר, בניית המערך הפרטני הבית ספרי, הנעת צוותי מקצוע וחינוך, והובלה של תכניות לימודים חדשניות. "כמי שעובדת במערכת שליבה הוא החינוך, אני מונעת מאהבה לילדים ובמתן הזדמנויות שוות לכל תלמיד ותלמידה בבית הספר", אומרת כהן אטיאס, "יחד עם צוות המורים נאתר את הצרכים הייחודים לכל תלמיד ותלמידה, נכיל אותם ונייצר עבורם סביבה תומכת ומאפשרת".

לבנה גזל בית ספר יסודות

לבנה גזל היא בעלת תואר שני בחינוך מיוחד ותואר ראשון בחינוך לגיל הרך – עם התמחות בהוראת הקריאה והכתיבה והתמחות במתמטיקה. היא עוסקת מזה 22 שנים בחינוך, בהוראה ובתפקידים מנהיגותיים שונים במערכת החינוך. במהלך השנים הובילה צוות מחנכות, קידמה בניית מרחבי למידה וקידום פרויקטים, כל זאת לצד הבניית תהליכים ערכיים – חברתיים. "אנו יוצאים לדרך חדשה ומשותפת, שתאפשר לנו להמשיך ליצור יחד בית ספר שהוא בית, בית חם לתלמידות ולתלמידים, מקום בו רואים אותם ומקשיבים להם, מקום שהוא מרחב להתפתחות ללמידה ולצמיחה. אני מאמינה שיחד נצליח", אמרה גזל בהודעה שפרסמה להורי בית הספר.
ראש העירייה רמי גרינברג בירך את המנהלות החדשות ואמר: "אני שמח על הצטרפותן של מיכל ולבנה לצוות המנהלות והמנהלים המשובח שלנו. אין לי ספק כי כל אחת מהן מביאה ניסיון עשיר, ידע ויכולות ניהול שיבואו לידי ביטוי בתפקידן החדש. זוהי תקופה מאתגרת ומורכבת ואני מאחל למנהלות החדשות הצלחה רבה בתפקיד ומודה מקרב לב למנהלות הוותיקות שפורשות".
טלי טולדנו, מנהלת האגף לחינוך יסודי, וממלא מקום ראש העירייה וראש מינהל החינוך, רון כץ, בירכו אף הם את המנהלות החדשות. כץ הוסיף: "אני מאחל הצלחה רבה למנהלות החדשות שיקדמו את בתי הספר ויובילו אותם להצלחה, כל זאת תוך שיתוף פעולה עם צוות בית הספר והקהילה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר