אנה נבות. צילום: זאב שטרן
אנה נבות. צילום: זאב שטרן

"צו 8, זה הזמן להתעורר" | הורי פתח תקוה יפגינו היום במחאה נגד המצב במערכת החינוך בארץ

"לצערי, משרד החינוך, משרד האוצר ומשרד הבריאות מנותקים", אומרת אנה נבות. המחאה היא חלק ממחאה ארצית. כל דרישות ההורים מהממשלה בכתבה

פורסם בתאריך: 29.10.20 08:51

היום (חמישי) בשעה 19:00, יתקיימו ברחבי הארץ וכך גם בפתח תקוה, בפארק התושבים סמוך לכביש 40, הפגנות הורים תחת הסיסמא "הורים יקרים צו 8, זה הזמן להתעורר". את ההפגנות מארגנת הנהגת ההורים הארצית, שגם פתח תקווה היא חלק ממנה. הדרישות הן להחזיר את כלל תלמידי בתי הספר היסודיים ללימודים באופן מיידי, לתת מענה רגשי-חברתי לכל ילדי מערכת החינוך ולתת מענה לילדים ומשפחות בסיכון בריאותי.

עוד דורשים ההורים פתרון לבגרויות, את החזרת כל תלמידי העל יסודי לבתי הספר בתוך חודש וכן חזרה מיידית של החינוך המיוחד ללמידה מלאה בכל מוסדות החינוך, עד 17:00, ולא עד 14:30 כפי שקורה כיום. . "לצערי, משרד החינוך, משרד האוצר ומשרד הבריאות מנותקים ומזה מספר ימים הם מנסים לבנות מערכות ללא הצלחה", מסבירה יו"ר הנהגת ההורים בפתח תקוה, אנה נבות. "בימים אלה של הקורונה, הילדים שלנו זקוקים למענה הנכון, הרגשי, הלימודי והבריאותי והניתוק של המערכת פוגע ביכולות של הצוותים החינוכיים לעזור לילדים. המורים עושים הכל כדי שהילדים יינזקו כמה שפחות, אבל מישהו צריך להתעורר. שוב, מי שיכול לייצר שינוי זה ההורים ולכן הגענו להחלטה לצאת להפגנה. הקריאה היא ארצית וכל ההורים חייבים לעמוד ולהשמיע את קולם כי אי אפשר אחרת. המתווים הקיימים מנותקים מהשטח ובעיקר מקומם שזה על הגב של הילדים שלנו. לכך לא נסכים".

עוד מציינת נבות שהם פועלים בשיתוף פעולה עם מנהלי אגפי החינוך בפתח תקוה. "לצערי, במדינה בה משרד אחד לא מסונכרן עם השני הנטל נופל עלינו ההורים ואנחנו משלמים מכספנו על המחדלים שלהם בימים בהם הקשיים הכלכליים קשים מנשוא".

פארק התושבים על כביש 40. בו תתקיים מחר הפגנה של ההורים

על ההפגנה היא אומרת שהיא לכל שכבות הגיל – מהגנים ועד התיכון. "עבור תלמידי י"ב מדובר בהזדמנות אחרונה לפני הגיוס ואין כל סיכוי שיצליחו ללמוד מרחוק ולעמוד בסטנדרטים שהמשרד דורש", אומרת נבות, "לאור כך שמדובר על הרגלי למידה, שהחלו רק בתקופת הקורונה ואת תלמידי ה'-י"א בכלל שכחו. מעל הכל ההפגנה היא חלק ממאבק על החוסן הנפשי של התלמידים. אנחנו נשלם ביוקר על הפגיעה הנפשית שהמצב הזה גורם להם ומשרד האוצר צריך להקצות תקציב גדול לנושא. הילדים היום בטוחים שהחבר שלהם הוא ריבוע במחשב ובקצב הזה נצטרך ללמד אותם איך מתקשרים בחברה לא מקוונת".
ההפגנה תתקיים בפארק התושבים, אשר נמצא על כביש 40, ממערב לרחוב ירושלים, סמוך לצומת סירקין. כניסה וחניה ברחובות האחוריים כמו קיבוץ גלויות, לאה גולדברג, פוחס וכו׳). ההפגנה היא בכפוף להנחיות משרד הבריאות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ישראל כץ

    ככה זה שלראש הממשלה אכפת רק מהמשפט שלו.
    ביבי לך! אתה מפוטר!
    מגיע לנו מנהיג שדואג לאזרחים ולא לעצמו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר