משמאל - ירין גינצלר, מטר רוקח והילי אביעוז . תלמידי תיכון ברנר
משמאל - ירין גינצלר, מטר רוקח והילי אביעוז . תלמידי תיכון ברנר

רוצים בוק לבר/בת מצווה? תלמידים מברנר יצלמו אתכם בהתנדבות

ירין גינצלר, מטר רוקח והילי אביעוז, תלמידי מגמת תקשורת בתיכון ברנר, החליטו לסייע למשפחות בעיר ולצלם בוק בר/בת מצווה ללא תמורה. בימים אלו הם בונים את הסטודיו שלהם בתיכון

פורסם בתאריך: 11.11.20 08:31

לאור הקשיים איתם נאלצות להתמודד משפחות רבות, החליטו שלושה תלמידי כיתה י"ב מתיכון ברנר לצאת ביוזמה שנקראת "תלמידים למען תלמידים". שלושת התלמידים מציעים לצלם בהתנדבות צילומי בוק מצווה – בת או בר מצווה.
התלמידים הם ירין גינצלר, מטר רוקח והילי אביעוז. "הפרויקט התחיל כרעיון של המורה שלנו במגמת התקשורת לקחת את מה שאנחנו טובים בו שזה צילום ועריכה ולעזור למשפחות נזקקות בזמן הקורונה", מספרת הילי אביעוז. "אנחנו הקבוצה הראשונה מהמגמה שהחליטה להרים את הפרויקט. פרסמנו פוסט בפייסבוק ובקבוצות וואטסאפ שונות וקיבלנו המון המון תגובות".

ירין גינצלר מוסיף: "אנשים רבים פנו אלינו, גם אנשים שנזקקים ליוזמה שלנו וגם אנשים טובים שרצו להגיד לנו שזה פרויקט נפלא, פנו אלינו אנשים שהציעו לנו עזרה, שמוכנים לתרום לנו אביזרים לצילום ולסטודיו שאנחנו רוצים להקים, אנשים שרוצים לסייע באיפור".

מטר רוקח מציינת: "הרעיון של המורה מאוד הקסים אותנו. אם יש לנו אפשרות לעזור במשהו שאנחנו טובים בו, זה עושה לנו טוב על הלב. ברגע שפרסמנו את הפוסט, קבלנו המון פניות מפרגנות ורואים את הישראלי היפה שמוכן לעזור ולתרום".
לצד ההתנדבות, החליטו השלושה, לתעד את הפרויקט הלא שגרתי, גם עבור פרויקט הגמר שלהם במגמה. "כל שנה בכיתה י"ב מגמת תקשורת עושה פרויקט גמר בצילום וחשבנו לתעד את הפרוייקט שלנו, להתמקד באחת המשפחות וכן לצלם את ימי הצילום, הסטודיו ואיסוף התרומות", אומר ירין.

בימים אלה בונים השלושה את הסטודיו שלהם, באחד מחדרי התיכון אשר הוקצה עבורים, וכן אוספים פרטים לגבי כל אחד שצריך צילום בר/בת מצווה. "אני מניחה שככל שהפניות יצטברו עוד ועוד חברים מהמגמה יבואו לעזור לנו", אומרת הילי.
מעוניינים בצילום? פנו אל החבר'ה:

 ירין 0544345700, מטר 0503449010, הילי 0502484126.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר