מימין הלל קראוטהמר, תמר לובר, עפרי צרפתי והודיה בלוך

לזכרה של רנה שנרב ז"ל: בנות מכפר גנים פותחות בעיר חנות יד שניה

שנרב ז"ל נרצחה בפיגוע טרור ליד דולב. משפחתה מסייעת לתהילה זילברברג ותמר לובר, תלמידות י"ב וחברות סניף אריאל בכפר גנים, בהקמת החנות כתרומה לקהילה. "קיבלנו פריטים רבים במצב טוב", הן מספרות

פורסם בתאריך: 2.12.20 13:22

תהילה זילברברג ותמר לובר, תלמידות כיתה י"ב וחברות סניף תנועת הנוער אריאל בנות בכפר גנים, מקימות בימים אלה יחד עם בנות קבוצת חב"ב (חבריא ב' – הקבוצה הבוגרת) בסניף את חנות 'סיבוב שני', חנות לבגדי יד שנייה. החנות היא על שמה של רנה שנרב ז"ל, שנרצחה באוגוסט 2019 בפיגוע טרור במעיין בדולב. משפחתה של רנה ז"ל הקימה לזכרה חנויות דומות ברחבי הארץ.
החנות תקום במבנה אגף הנוער ברחוב סלומון ותתופעל בשלב הראשון על ידי בנות הסניף. בהמשך הן מקוות לגייס גמלאיות שיוכלו להפעיל את החנות גם בשעות הבוקר, כאשר הבנות בבית הספר. "בתחילת השנה חשבנו מה אנחנו יכולות לעשות על מנת לעזור ולתרום לקהילה בה אנחנו חיות", מספרת תהילה זילברברג: "היה חשוב לנו שזה יהיה לא משהו חד פעמי, אלא משהו קבוע. העלינו מספר רעיונות ושמענו על הפרויקט על שם רנה ז"ל, שזה פרויקט חברתי. יצרנו קשר עם המשפחה, שמיד תמכה בנו. בתחילה התלבטנו האם לפחות גמ"ח או חנות יד שניה, החלטנו לפתוח חנות מאחר ויש לחנות משמעות גדולה יותר, משום שבה גם אנשים נזקקים יכולים לבוא ולקנות את הבגדים שלהם, אומנם במספר שקלים, אבל זה נותן להם סוג של עצמאות. אני רוצה להדגיש שכל ההכנסות ממכירת הבגדים יעברו לתרומה".
תמר לובר מוסיפה: "כשהחלטנו שאנחנו פותחות את החנות והתחלנו לגייס תרומות על מנת שנוכל לקנות ציוד למקום כמו תאי הלבשה, מראות וכדומה, משפחת שנרב הודיעה מייד שעל כל שקל שנאסוף הם יכפילו לנו את הסכום. הם עוזרים לנו בכל מה שאנחנו צריכות".

תהילה זילברברג, נגה הירשוביץ, יעל ראם, תמר לובר, יעל שרייבר, אורטל באואר.

הבנות מודות גם לאגף הנוער בעירייה: "יצרנו קשר עם אגף הנוער והם התלהבו מהרעיון ונתנו לנו חדר בתוך האגף", מספרת תהילה, "הם שותפים ושואלים כל הזמן האם אנחנו צריכות עזרה ואנחנו מודות להם על כך".
בימים אלה החנות נמצאת לקראת סיום ההכנות לפתיחתה. הבנות מעדכנות: "בשלב הראשון החנות תיפתח שלוש פעמים בשבוע בשעות אחר הצהריים על ידי הבנות של השכבה הבוגרת ובהמשך אנחנו מקוות לגייס את הגמלאיות שיוכלו לפתוח בבוקר". את הפרסום הן עושות בתוך השכונה ובדף הפייסבוק הייעודי שפתחו לצורך כך. "אנחנו מקבלות תרומות רבות של בגדים ועושות מיון, יש הרבה פריטים במצב טוב", אומרת  תמר, אשר מזמינה את כולם לקחת חלק בפרויקט החשוב הזה.
לדף הפייסבוק חנות סיבוב שני פתח תקוה כנסו כאן 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר