סיוט: ילד בן ארבע נעלם מהצהרון ונמצא בחצר גן סמוך עם חום וסימני נשיכה

צח שרמן הגיע לקחת את בנו מהצהרון וכאן החלו עשר דקות של חרדה ולחץ, עד שאחת הסייעות מצאה אותו בחצר של גן סמוך. מפעילת הצהרון: "בגלל טעות חשבו שהילד נמצא בשירותים, הנהלת הצהרון רואה בחומרה את ההתנהלות"

פורסם בתאריך: 4.1.21 15:58

סתיו וצח שרמן, הורים לילד בן ארבע מצהרון גן פרדס בשכונת בילינסון, עדיין המומים ממה קרה לבנם בן הארבע בצהרון במהלך חופשת חנוכה. בשיחה עם מלאבס הם מספרים שבנם נשכח לבד בחצר הגן הסמוך ונמצא כעבור זמן מה כשהוא עם חום גבוה וסימני נשיכה על פניו. "זה היה ביום הראשון של חופשת חנוכה", סיפר האב צח למלאבס, "באתי לאסוף את הבן שלי בסוף היום מהצהרון ואת השער פתחה לי אחת הסייעות ואמרה לי שהם בדיוק סיימו שעת סיפור. נכנסתי לגן וחיפשתי את הבן שלי, אבל הוא לא היה, קראתי לו והסייעת אמרה שהוא נמצא בשירותים, המתנתי כמה דקות וכשהוא לא יצא שאלתי אותו מעבר לדלת האם הכל בסדר. כשהוא לא ענה לי הבנתי שיש בעיה. אחת הילדות בגן התחילה לפתוח את כל התאים והוא לא נמצא באף אחד מהם, התחלתי להילחץ. אחרי שהבנתי שהוא לא בשטח הגן, המחשבות התחילו לרוץ. עשר דקות חיפשנו אותו כולם מסביב, כולנו היינו בלחץ עצום, עד שלבסוף אחת הסייעות מצאה אותו בחצר של הגן השני, כשהוא קם משינה עם סימני נשיכה על הפנים וחום גבוה".
ומה אמר הצוות באותו רגע?
"הם כל הזמן טענו שיש חצר משותפת בין שני הגנים וכנראה הוא עבר. זה דבר שהוא לא נכון, יש בין שני הגנים שתי גדרות והסתבר שהם היו פיזית בחצר של הגן השנייה והוא נשכח מאחור".
שאלת אותו מה הוא הרגיש?
"הוא רק סיפר לי שהוא הרגיש בודד וזה קרע לי את הלב. מסתבר שאחד הילדים נשך אותו, שזה יכול לקרות, והוא זז הצידה לבכות ואף אחד לא שם לב שהוא לא נמצא. אפילו בצבא סופרים את החיילים לפני שעולים לאוטובוס ופה אף אחד לא חשב לבדוק איפה הוא נמצא. הוא חזר הביתה עם חום גבוה וכמה ימים היה בטראומה ולא ממש דיבר על כך. עד היום הוא לא הלך לצהרון".
מה היית רוצה שיקרה?
"מבחינתנו חייבים להחליף את צוות הגן לאור חוסר לקיחת האחריות ואי האמון בו".
מדוברות העירייה נמסר: "עם קבלת התלונה על המקרה שארע במהלך קייטנת החנוכה, גורמי העירייה הגיעו לגן המדובר, ערכו בירור מקיף בנושא מול מפעיל הקייטנה שהינו גם מפעיל הצהרון וחידדו נהלים בהתאם. בנוסף, לבקשת הורי הצהרון, המפעיל תגבר את הצהרון בסייעת נוספת ובמקביל הסייעת האחראית ננזפה. יודגש כי הורי הצהרון דרשו כי הסייעת לא תורחק מהצהרון ועל כן אנחנו בוחנים את המשך הטיפול אשר יבטיח שתקלה מעין זו לא תשנה".

יצוין כי הסיפור פורסם לראשונה הבוקר באתר מאקו. מפעילת הצהרון אמרה בתגובה למלאבס: "במהלך קייטנת חנוכה, שהו הילדים בחצר הגן עד השעה 15:20, לאחר ארוחת צהריים שהסתיימה בשעה 14:30. אחד הילדים נשכב בפינת הישיבה שבחצר ונרדם. הילדים הוכנסו לגן ובגלל טעות חשבו שהילד הנ״ל נמצא בשירותים. כשההורים באו לקחת את הילד בשעה 15:30 הילד לא היה בגן. הסייעת יצאה לחצר והביאה את הילד.
הנהלת הצהרון רואה בחומרה את ההתנהלות הנ"ל, הנהלים חודדו והצוות עבר שיחות הבהרה.
למען הסר ספק:
1. הילד לא היה בסכנה כל שהיא במהלך שהותו בחוץ, מאחר וחצר הגן נעולה.
2. הקייטנה התקיימה במהלך חודש דצמבר 2020, כשבחוץ 18 מעלות. כך שהילד לא היה בסכנת התייבשות.
3. הילד שיחק עם כל הילדים בחצר – יש לנו סרטון מהשעה 14:38 שרואים בו את הילד משחק.
4. יש לנו עדות של אמא שלקחה את ילדה בשעה 14:55 שראתה את הילד עם שאר הילדים בחצר.
5. הילד היה לבד, בחצר הנעולה, לא יותר מ 10 דקות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אסנת

    סיעות חסרות אחריות
    עשר דקות לילד זה נצח
    לפחות שהנהלת הצהרון והעירייה יגלו אחריות.
    אף אחד לא רואה את הקטנים חסרי הישע.
    בושה למדינה.

    לא מקנאה באף הורה שעובר חוויה מטלטלת כזאת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר