הדמיית בית ספר משה ארנסהקבלן בוני ריינה, האדריכל אברהם קוריאל, הדמייה באדיבות העירייה
הדמיית בית ספר משה ארנס הקבלן בוני ריינה, האדריכל אברהם קוריאל, הדמייה באדיבות העירייה

הרשימה נחשפת: מי יעבור לחטיבות ארנס, פיינברג, בן גוריון ובן צבי?

אחת הרשימות הכי מסקרנות במערכת החינוך בעיר נחשפה היום, כאשר העירייה פרסמה את שמות בתי הספר היסודיים שיזינו את חטיבת ארנס החדשה וחטיבות נוספות

פורסם בתאריך: 5.1.21 13:01

הסוד הכי כמוס באחרונה בפתח תקוה נחשף: העירייה פרסמה היום (שלישי) את רשימת בתי הספר היסודיים אשר יזינו בשנת הלימודים הקרובה (תשפ"ב) את חטיבות הביניים בעיר.
את חטיבת ארנס יזינו בתי הספר ביאליק, הדר, יד לבנים ושיפר. את חטיבת פיינברג-עלומים יזינו בתי הספר דבורה עומר ואלימלך כנר. את חטיבת בן גוריון יזינו בתי הספר נווה עוז, הוברמן וקפלן. כמו כן, תלמידי פיק"א ילמדו בחט"ב בן צבי. ביתר החטיבות אין שינוי.

כזכור, הורי בית הספר דבורה עומר משכונת כפר גנים ג', ביקשו גם הם ללמוד בחטיבת ארנס וטענו שבמידה והם לא ישובצו הם יפתחו בצעדי מחאה. הם הסבירו שהחטיבה בבית ספר ארנס נבנתה מתקציבים שנגבו מבעלי הנכסים בשכונה ועוד לפני בנייתה הובטח להם שהחטיבה תשרת בראש ובראשונה את ילדיהם. עוד ניתן לראות שעל פי השיבוץ החדש, גם תלמידי אלימלך כנר, לא שובצו בארנס, למרות שהם למדו עד השנה בחטיבת רשיש, אשר הצוות המקצועי שלה עובר במלואו לחטיבת ארנס. גם תלמידי המחוננים שעד השנה למדו ברשיש, לא ימשיכו בשנה הבאה בארנס ויעברו לאחד העם אם המושבות.

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "העיר פתח תקוה הולכת וגדלה ואנו נדרשים לבצע שינויים בהתאם לקצב הגדילה והתפתחות העיר. לפני כשנה התחלנו בהליך לתכנון אסטרטגי, יסודי ומעמיק הבוחן את מערך החינוך העירוני וזאת במטרה להתאים את מערכת החינוך בפתח תקוה לגידול הדמוגרפי בעיקר לטווח של חמש השנים הקרובות. בנוסף, יצרנו השנה רצף פדגוגי – כיתת המוסיקה תעבור לחט"ב פיינברג עלומים, וכיתות המחוננים יעברו לשש שנתי אחד העם. אין לי ספק כי מערכת החינוך כולה תמשיך להשתפר ולהתחדש ושצוותי החינוך ומנהלי/ ות בתי הספר יעשו עבודה מצוינת למען תלמידי העיר".
מ"מ ראש העירייה וראש מינהל החינוך, רון כץ אמר: "לאחר עבודה מעמיקה ותהליך יסודי הכולל את כל הגורמים הנוגעים בדבר החלטנו על הזנת בתי הספר העל יסודיים. אני מאמין כי הדבר יטיב עם מערכת החינוך המקומית ועם תלמידות ותלמידי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב כפר גנים ג

    פשוט בושה… בנו מבנה בלב שכונת כפר גנים ג ובסופו של דבר 4 בתי ספר שונים יגיעו משכונות שונות.
    מחטף נוראי.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר