בית הספר יצחק שמיר. צילום דוברות העירייה

מסלולי ספורט מיוחדים ייפתחו בחטיבות הביניים בעיר

כדורסל, כדורעף, אתלטיקה ועוד: העירייה החליטה לפתוח מסלולי ספורט מיוחדים בחטיבות ביניים בעיר. בגן ונוף ייפתח מסלול מצוינות בשחייה

פורסם בתאריך: 9.3.21 08:06

החל משנת הלימודים תשפ"ב, שתיפתח בספטמבר 2021, יפתחו מסלולי ספורט בחטיבות שונות ברחבי העיר, וזאת במסגרת התכנון האסטרטגי של החינוך העל יסודי, בו הוחלט להרחיב את המענים של ענפי הספורט השונים על מנת לאפשר טיפוח מצוינות ברצף שש שנתי. ענפי הספורט והחטיבות בהן יפתחו מסלולי הספורט: בחטיבת ארנס – יפתח מסלול כדורסל בנים, בחטיבת יצחק שמיר – כדורסל בנות, בחטיבת פיינשטיין – כדורעף (בנים ובנות) ובחטיבת גולדה – אתלטיקה וכדוריד (בנים ובנות). יש לציין שתלמידי הספורט ילמדו בחטיבה בה קיים מסלול הספורט אך לא בהכרח באותה כיתה.
בנוסף, בשנה"ל תשפ"ב יפתח מסלול מצוינות ספורט בשחייה וכדורמים בכפר הנוער גן ונוף ובשנה"ל תשפ"ג יורחב המענה ויפתח מסלול מצוינות גם בהתעמלות אומנותית וקרקע.
ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "החלטנו על פתיחת מסלולי ספורט כבר בחטיבת הביניים, על מנת לקדם את היכולת המקצועית של התלמידים והתלמידות ולספק להם לאורך שנות הלמידה בשש שנתי את הכלים להצטיין בתחומם. קידום מגמות הספורט נעשה השנה לראשונה באופן מקצועי ויסודי ואני מאמין כי תלמידים שירצו להצטיין בענפים השונים ימצאו את מקומם במסלולים השונים".
מ"מ רה"ע וראש המינהל רון כץ : "הרחבת המענים בתחומי הספורט נעשית על מנת לתת מענה מקצועי לתלמידי העיר וכדי לאפשר החל מחטיבות הביניים, רצף בענפי הספורט השונים, בחינוך העל יסודי בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר