גן ילדים לגן המצלם אין קשר לכתבה צילום אייל טואג

להורים נמאס: הילדים נכנסו כבר שלוש פעמים לבידוד בגלל אנשי צוות

הורי גן קוקוס מדגישים: "אנחנו דורשים שראש העירייה יעמוד בהבטחות שלו לגבי סייעות מחוסנות". העירייה: "אנו פועלים כדי שצוותי ההוראה שמסרבים להתחסן לא יבואו במגע עם התלמידים"

פורסם בתאריך: 16.3.21 16:14

הורי גן קוקוס בשכונת הדר גנים, מתלוננים שילדי הגן נכנסו זו הפעם השלישית לבידוד בגלל אשת צוות חיובית. ההורים אומרים שראש העירייה, רמי גרינברג, פרסם שהסייעות בגן יהיו מחוסנות או לחלופין יציגו בדיקת קורונה, אך בפועל מסתבר שהמצב שונה. הם טוענם שחלק מהבעיה היא תחלופה גבוהה של סייעות בגן. "במקום לדאוג לסייעת אחת שתהיה לאורך כל השבוע, כל יום הגיעה לגת סייעת אחרת", אומרת אחת האמהות, "פנינו לעירייה בהודעות ובמיילים, בבקשה להתחשב בנו ולדאוג שתגיע סייעת מחוסנת, הם אמרו שהם לא יכולים להתחייב. מידי בוקר, הגננת היתה שולחת הודעה להורים ובה היא כתבה 'היום תהיה סייעת מחוסנת פעמיים', או 'היום תהיה סייעת מחוסנת פעם אחת', ובחלק מן הימים היא לא ציינה ומן הסתם זו הייתה סייעת לא מחוסנת. מספר הורים החליטו לא לשלוח את הילדים ביום בו לא הגיעה סייעת מחוסנת ולכן יש קבוצה גדולה של ילדים שלא צריכה להיכנס לבידוד ומצד שני, הם בבית ואין להם מסגרת. בנוסף, רשמית הבידוד אמור להסתיים ב- 24/3 לפני הקיצור של ה- 10 ימים, אבל גם מפעילת הצהרון הודיעה שלא בטוח שהצהרון ייפתח, כי היא לא יודעת כמה ילדים ירשמו ולמי יקוצר הבידוד".
מה אתם מבקשים מהעירייה?
"ראש העיר פרסם שהוא מחייב את הסייעות להיות מחוסנות או להציג בדיקה קורונה ואנחנו מבקשים שהוא יעמוד בזה. אנחנו מבינים שיש את נושא צנעת הפרט, אבל הבריאות של הילדים שלנו חשובה יותר. אנחנו מרגישים כבני ערובה ומשפחות שלמות עוד פעם נמצאות בבית".
מדוברות העירייה נמסר: "עיריית פתח תקוה והעומד בראשה רמי גרינברג פועלים בכל הכלים שברשותם כדי שצוותי ההוראה והסייעות בתוכם, שמסרבים להתחסן לא יבואו במגע עם התלמידים. יודגש כי ראש העיר פועל באופן אישי מול הסייעות הבודדות שנותרו בדעתן לא להתחסן ולא להציג בדיקות פעמיים בשבוע. בתוך כך, לדוגמא, נמנע היום שיבוץ בגן לסייעת שסירבה להתחסן או להציג בדיקות. כמו כן, בהמשך לבדיקה שנערכה ע"י אגף גני הילדים, רק 4 משפחות הסכימו להחזיר את התלמידים שלא חייבים בבידוד למסגרת הלימודית. על כן הנושא ייבחן ע"י הגורמים הרלוונטיים וימצא שיבוץ לתלמידים אלו."


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ה ד

    צוות שלא מוכן להתחסן שלא יעבוד עם ילדים חד משמעית חאלס עם הפייק ניוז שלכם לגבי הקורונה והחיסונים נמאסתם אתם עובדים ילדים קצת אחריות על המעשים שלכם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר